Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Anonym (cocacola) skrev 2012-04-05 15:25:18 följande:
Ha, ha... Det händer att jag tänker och gör just så, men det beror ju på till vem jag skriver och om vad. Dig har jag inga som helst planer på att dejta men tycker att de är intressant att se hur du resonerar.Men för att svara på frågan en aning så är det väl ditt rättframma sätt, dina träffande men inte alltid så trevliga mittiprick svar, att du nästan alltid rättar folk som stavar fel, men du missar ibland... t.ex
Anonym (cocacola) skrev 2012-04-05 15:25:18 följande:
Förstår det! Har på känn att dejten också vet hur mycket jag tänker och med alldeles för lite information. Han är inte dum... Tycker nog att det är hans förbannade tur att höra av sig, och jobbar för fullt på att inte ringa, smsa eller skicka mejl. Det är svårt!
Frågade för den delen igår och nog lät det som att han ville ses igen, ev nästa vecka. Men jag blir ändå nojjig av den här tystnaden... *suck* Han kan ha ljugit igår, han kan retas som fan och han kan också helt enkelt vara upptagen med något annat och inte alls tänka på att höra av sig nu. Trevligt att du roas! Jag bjuder på det! 
I min enfald trodde jag att du ville ha någon som var naturlig och sig själv. Om det nu råkar vara så att det ingår i hans "vara sig själv" att glömma att svara på mail och/eller sms, alternativt svara när han känner för det, så skall han enligt dig inte vara sig själv längre, baserat på en regel som säger att det är "hans förbannade tur att höra av sig", en regel som han, likväl som jag, kanske inte är bekant med över huvud taget? Eller har jag missuppfattat situationen?