Josun skrev 2012-04-04 23:25:05 följande:
Nä, jag är ganska självmedveten. Men även om jag förstår poängen har jag svårt att tro Smecker rakt av då jag har funnits på nätet ett tag och har hunnit med de flesta vinklar då det gäller presentationstexter (som jag känt mig bekväm med) utan att det har varit någon större skillnad. Bilden / bilderna har definitivt påverkat mer isåfall men det är inte den typen av kvinnor jag är intresserad av.
Jag har inget behov av att du tror mig rakt av. Skillnaden mellan oss verkar vara att du befinner dig i en situation du inte trivs med, medan jag befinner mig i en situation som jag trivs med. Kan det återspeglas i oss som personer? Märks denna skillnad i våra profiler och hur vi framstår på nätet? Kan det ha någon inverkan på antalet mail du och jag får?
Märk väl, jag påstår inte på något vis att jag blir överöst av mail. Jag påstår att jag FÅR mail. Jag påstår att jag FÅR mail i en omfattning som jag är nöjd med. Jag påstår att det absolut inte är någon regel att tjejer inte mailar först. Glöm sedan inte att ett mail absolut inte är en garanti för att det blir något alls av det.