• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

MHB: va kul att höra att du träffat någon{#emotions_dlg.flower}

• takida

Vart har Lemonina tagit vägen tro? Hon kanske hittade sig en man i London och bestämde sig för att stannaSkrattande

• takida
    Madida skrev 2012-08-20 21:13:21 följande:
    Jag kan bara inte låta bli. Här får ni en konversation (eller kanske mest monolog) från dagen. Klippt från Badoo.

XX  — 12:39
    Hej, verifieras endast från rättvis och visar oss att du inte har problem. Vilka är de saker du bryr dig om?
    XX  — 15:02
    du är inbilsk
    Jag  — 15:17
    Vad snackar du om?
    XX  — 21:10
    Oroa dig inte Jag är inte den dåliga sortens namn Jag är en muslim att respektera alla andra religioner jag respekterar kvinnor mycket heligaste kvinnliga
    XX  — 21:10
    Jag bad dig och du inte svara på varför det jag gjorde mot dig
    Vad babblar människan om egentligen? Obestämd
  • takida

Folk på dejtingsidor har ofta tonvis med olika "krav" på sin blivande. Läste en profil nyss med ett gäng olika krav varav växt upp med en bra relation till sina föräldrar var ett av dem. Jag spyr på alla dessa kravKräks

Tänk om man träffar någon irl som man blir intresserad av inte tusan frågar man väl jaha; och hur var din uppväxt, har du en bra relation till dina föräldrar? Inte d nej? Jamen trevligt att träffas hadehej. 
    Har ni andra massa kravlistor?

• takida
    Näckrosen skrev 2012-08-20 22:44:35 följande:
    Takida: nej, jag har inga krav på någon annan på sidan. Sen finns det ju vissa krav som jag själv har för mig själv. Men de kraven har jag även IRL.
    Jag vet inte om jag ens har några krav för mig själv mer än basic att det är en kille som behandlar en bra såklart. Sen finns det givetvis egenskaper som jag anser vara viktiga hos en kille men det är mer kanske att jag inte skulle falla för personen ifråga om de egenskaperna inte finns, tror jag. Skrattande
  • takida
    Night sky skrev 2012-08-21 16:59:00 följande:
    Tack! 
    Tredje dejten och han kommer hem till mig Drömmer
    Gött, har hört talas om att det är helt legitimt att ligga tredje dejtenSkrattandeFlörtTungan ute
  • takida
    Night sky skrev 2012-08-21 18:58:29 följande:
    Åh så du menar att jag har din välsignelse!? Flört Tungan ute
    Klart du har min välsignelse CoolTungan ute
  • takida
    Cocacola skrev 2012-08-21 21:40:46 följande:
    Helt slut, fint att det blir några fler såna här dagar men intensivare tempo om det ska gå ihop. Ska ta lite till ikväll med. Sabla prylar! :P Nåja, slänger en hel del och exet vill ha en del nu när han ska bo i huset så det blir nog bra. Funderar mest på hur jag ska hinna? :P
    När är det du flyttar? 
  • takida
    Cocacola skrev 2012-08-21 22:01:02 följande:
    På söndag, och bestämde mig för att sälja i mitten på förra veckan. Trodde jag släppt tanken så jag hade typ bara planerat packandet för 10-mån där det är fullt möblerat... Vilket jag borde få in i bilen. Men resten, herrejävlar...
    Har tvingat hit exet ett par kvällar och han får ta och komma övriga kvällar med, möbelflyttande är inte riktigt min grej - speciellt inte på egen hand. Men vi två på samma ställe och försöka samarbeta, öhhh.... Men om han är typ tyst och gör som jag säger ska vi nog fixa veckan utan att någon av oss bryter ihop på skiten. Kanske. :P
    Ahh, då är flytten nära nu dåGlad
    Hoppas ni står ut med varandra veckan ut nu då, skönt att du får hjälp av honom även om ni kanske är som katt och hund. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!