• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-08-28 23:53:35 följande:
    Niklas: aha då får du ha så kul En annan har haft sex irl idag istället

Takida: Ja jäklar, då får 21åringarna se upp för tant Vanilla och tant Takida
    Lycko digGlad
    Haha, tantSkrattande vi är långtifrån tanter även om kanske 21- åringar tycker att vi är det. Men ja de lär få passa sigTungan ute
  • takida

Hej ColanGlad
    Skönt att flytten gick bra, har du hunnit komma i ordning något än då? 
    Hur känns det att ha flyttat från huset och allt?  

• takida
    Cocacola skrev 2012-08-29 12:31:41 följande:
    Hej Takida!

Jodå, har faktiskt hunnit komma i ordning med det mesta. Har fullt upp hela tiden men allt har funkat bra än så länge. Eller nästan allt om man ska vara petig men grundkänslan är bra. Tror jag kommer att trivas bra här och ungarna verkar göra detsamma. Mycket nytt att ta in bara... :P
    Härligt att höra att ni alla verkar trivas ;) 
    Tycker du är modig som tar ungarna och flyttar för att satsa på din drömGlad 
  • takida
    Madida skrev 2012-08-29 13:13:15 följande:
    Jag har dött. Eller ja nästan, jag har fått halsfluss. Det var nog 749242 år sedan sist. Så här dejtas inte. Har inte ens sex Gråter
    Ja det är snudd på likhetstecken mellan halsfluss och att vara död.. 
    Sex? sex? vad är det? kommer knappt ihåg..

Du får käka lite penicillin så är du snart ute och dejtar och sexar för full tigenFlört 
  • takida
    cajsasmamma skrev 2012-08-29 20:39:21 följande:
    Men man kan ju aldrig veta om personen är heltintressant förrän man har träffat personen ifrågan!
    Helt rätt inställning!
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-29 23:24:11 följande:
    Hörrni alla singlar, vad brukar ni äta på dagarna, seriöst hur ser en matdag ut? Jag inser att jag är en nutritionskatastrof hahaha. är lite nyfiken om det bara är jag?
    Vågar inte ens skriva hur en matdag för mig ser utSkäms den är helt klart katastrofal. 
    Men idag har jag lagat mat, fick ett ryck vid tiosnåret, händer inte alltför ofta direkt.  
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-29 23:24:46 följande:

Klart det blir grymt, du är ju där hahaha hoppas du får riktigt kul!!!
    Hjärta
  • takida
    cajsasmamma skrev 2012-08-30 22:56:21 följande:
    Jo jag var på dejt idag Gick över förväntan och det blir fler dejter för våran del nog
    Åhh, spännandeGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!