• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag längtar tills på lördag jagGlad

• takida
    cajsasmamma skrev 2012-08-30 23:14:04 följande:
    Hur var din dejt idag? ( för det var du som skulle på dejt idag med )
    Min dejt blev inte av, av någon anledning känns det som att det hänt förr... 
    Men det gör inget för jag ha en bättre att se fram emotGlad 
  • takida
    lemonina skrev 2012-08-31 09:18:26 följande:

Vad ser du fram emot?Glad
    En dejt Glad
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-08-31 10:57:51 följande:
    Pust packa städa packa städa packa städa
    Lycka till med flytten!
  • takida
    Madida skrev 2012-08-31 14:02:47 följande:
    För er som oroat er halvt ihjäl (förstår att ni är många) kan jag berätta att jag överlevde halsflussen
    Vilken tur att du överlevdeSkrattande
    Då kan du ge dig ut och dejta och ha en massa sex nu igenFlört
  • takida
    Madida skrev 2012-08-31 14:36:27 följande:

Redan börjat stumpan, vad trodde du?
    Det är rätta takter deFlört
  • takida
    Madida skrev 2012-08-31 15:59:31 följande:

Tack

Dessutom har jag en dejt imorgon. En "andra dejt" med samma person. Det händer inte ofta Det ska bli trevligt även om han verkar mer intresserad än jag. Men vi får se..

Va kul med en andra dejtGlad det händer inte alltför ofta att det blir två dejter med samma person nej... 
    Jag ska också på en andra dejt imorgon och ser verkligen fram emot att träffa honom igen även fast jag vet att jag spelar ett högt spel med mina känslor...
  • takida
    Madida skrev 2012-08-31 16:39:51 följande:
    Har varit lite ouppmärksam. Varför spelar du ett högt spel med dina känslor?
    För att risken/chansen att jag faller för honom är stor. Och med tanke på vart han är i sitt liv just nu så vore det inte så smart kanske då risken att det inte leder någonstans känns stor. 
  • takida

Nu ska jag ut och svira på stan;)) Hoppas det finns några snygga grabbar ute;)

• takida

NS: lite dåligt med snygga killar om jag ska vara ärlig men hade en riktigt kul kväll ;) Innan vi åkte hem så hamnade vi på ett fik med två små 20-åringar, haha. Nästan så jag tyckte lite synd om grabbarna ;))

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!