• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida: dina hjärnceller är det nog inget fel på;)
    Det är killen som jag hade wow-dejten med i somras om du kommer ihåg? Tror jag skrivit i andra tråden.

• takida

NS: vi gav dem en liten lektion i livets hårda skola, lite tantvarning, hahaha

• takida
    lemonina skrev 2012-09-01 14:29:33 följande:
    Men har han lämnat sitt ex nu då?
    Du har fått mail Glad

För att lämna så måste man ju vara tillsammans och det är de ju inte. 
  • takida
    visma1 skrev 2012-09-01 17:08:28 följande:
    Jaså han! Vet inte om jag hade vågat känslomässigt, men man måste väl våga för att vinna
    Mm, det är han.
    Kör stenhårt på att man måste våga för att vinna, träffar jag honom inte nu så kommer jag ångra mig sen.
    lemonina skrev 2012-09-01 17:23:32 följande:

Ja det måste manGlad Men jag önskar ibland också att jag kunde tänka lite mer rationellt på saker och ting. Nu pratar jag om mig själv. Men känslor går så många gånger före allt och jag kan hoppa in i relationer som jag vet inte kommer sluta bra bara för att jag inte tänker vettigt när jag är kär. Och varför blir man kär i något som är helt fel kan man ju fråga sig hahaFlört
    Jag är nog alltför rationell av mig och hoppar inte in i något om jag inte tror att det kan sluta bra. Sen att det inte alltid gör det är en annan femma. 
    Men inte ofta en kille gör så starkt intryck på mig som han har gjort och det kan sluta hur som helst. Men hellre känna och våga även om jag blir sårad i slutändan än att inte ens försöka.

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-01 20:25:55 följande:
    Lycka till i kväll alla!!! Skål på er! Nu ska Vanilla göra stan osäker
    Hoppas du får en riktig rolig kväll!!! {#emotions_dlg.flower}
  • takida
    lemonina skrev 2012-09-01 21:16:36 följande:
    Mycket klokt och förståndigt beslut som jag också tänk att jag ska göra några gånger. Men ska du ge nummret till någon du känner då? för du kan ju inte ha det i lägenheten, risken finns ju att du letar upp det på fyllan hahaSkrattande
    Haha, du tänker ännu ett steg längreSkrattande men har man väl kommit hem så borde det ju vara safe. Men å andra sidan så är det Vanilla vi pratar om och då vet man aldrigFlört
  • takida
    Madida skrev 2012-09-02 18:06:20 följande:
    Haha, har ni tråkigt idag sötnötter?
    Hur har helgens dejtande gått då? Jag? nyfiken?Flört 
  • takida
    cajsasmamma skrev 2012-09-02 19:15:53 följande:
    Hur har det gått för dig själv?  
    Blev ingen dejtRynkar på näsan
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!