Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola: Det blev bara ett ONS, jag har massor på jobbet och mycket träning just nu, har inte riktigt kommit över mumin och så... Men ONSet är min kompis kompis så jag vet ju vart han finns Absolut inga fel på honom. Rolig, trevlig och ser väldigt bra ut men jag trivs nog bäst själv för tillfället

• Vanilla ice queen

Cocacola: bara nyfiken. Jag är också relativt nyskild och kände igen mig i ditt resonemang. Jag resonerade så i höstas när jag var nyskild:))

• Vanilla ice queen

Nähä nu ska jag iväg och spendera kvällen innanför låsta dörrar Men en snygg AT har vi iaf som man kan spana på hehe Ha en fin kväll!

• Vanilla ice queen

Blää jobbar dubbla pass! Först dag och nu natt. Har sovit samanlagt 4timmar på två dyg pga min jäkla förkylning *tycker synd om mig själv* Det skulle det vara väldigt trevligt att ha en varm famn att krypa upp hos när jag kommer hem om 7timmarObestämd

• Vanilla ice queen
    Heidi1 skrev 2012-02-22 23:51:00 följande:
    Usch och fy det låter inte alls kul det där. Hoppas att du får en lugn natt på jobbet och att du blir frisk snart.
    Tack Det verkar vara lugn än iaf. Men inom psykiatrin kan det vända fort Jag tycker nästan att det är skönare när det händer grejer så man blir lite pigg på adrenalinet men med förkylningen vette-17
  • Vanilla ice queen
    Heidi1 skrev 2012-02-22 23:59:02 följande:
    det håller jag med om, alltid skönt när det händer saker när man jobbar natten
    Jobbar du också inom vården?
  • Vanilla ice queen
    FjärilVingad73 skrev 2012-02-23 16:15:49 följande:
    Oh yes! Är seg efter narkosen bara, men annars är det precis som vanligt.

Men vad är det för op? Inget alvarligt hoppas jag.
  • Vanilla ice queen
    FjärilVingad73 skrev 2012-02-23 16:34:04 följande:
    Näe, stängde bebisfabriken bara!

Åhå så lite mer frivillig op då:)). Funderar på att ge mig själv en op i 30årspresent hahaha Men är fortfarande i funderingsstadiet.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!