• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • målar havet blått
    Smecker skrev 2012-04-23 17:29:41 följande:
    Att jag inte dejtar betyder inte att jag inte vill träffa någon, eller att jag inte träffar kvinnor.. du får hålla isär saker och ting lite.
    hmm Okej det kan vara en fråga om hur man använder ordet dejta,vad det har för innebörd..Men att dejta kommer man ju aldrig ifrån om man blir intresserad av ngn ...eller...?

En dejt kan ju faktiskt också bara betyda ett möte,.för mig iallafall....men vi kanske ser olika på det...
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-23 17:29:00 följande:
    Ursäkta det sena svaret- Jag fick blev tvungen att försöka vara stöd åt en kompis som nyss gjort slut med sin flickvän.

Hur som helst, Jag håller absolut med om att det kan vara "läckert" med en/två tatuering på lämplig plats- Tillskillnad från dig tycker jag inte tex din armtatuering är så farlig så du behöver känna dig som en kriminell på finare tillställningar.
    Men det jag menar är att tatueringar kan se bra ut på en kille/tjej så länge dom har någorlunda fast hy osv, Men man får ju tänka på att man inte alltid ser ut som en 30 åring i kroppen (Jag som en 25 åring då ;) utan någon dag blir man gammal och då är ju tatueringarna nästan som spindelnät på kroppen istället.
    Sen gäller det ju också att se till att underhålla dom- så dom inte blir för bleka osv.

Men som sagt det antal du föreslår osv är ju inte så farligt- Jag tänker mer på tatueringar jag vet kompisar har gjort som sträcker sig upp till hakan typ med svarta eldflammor och halva armarna ser ut som dom har tröjor på sig osv jag tycker iofs det redan nu ser för djävligt ut, Men jag vill inte ens tänka mig hur det ser ut när dom är gamla. 

HAHA känner mig lite som en bandido ibland i min tatueringFlört 
    Jag tror var och varannan pensionär kommer ha tatueringar när jag väl kommer dit, då kommer det inte vara någon som reflekterar över det hela.  
  • målar havet blått
    Night sky skrev 2012-04-23 17:29:34 följande:
    Man ska aldrig försöka hjälpa vänner det har jag alltid sagt!
    Glad
  • FredrikCA
    lemonina skrev 2012-04-23 17:48:50 följande:
    HAHA känner mig lite som en bandido ibland i min tatueringFlört 
    Jag tror var och varannan pensionär kommer ha tatueringar när jag väl kommer dit, då kommer det inte vara någon som reflekterar över det hela.  
    Nej kanske inte, Och det är upp till var och en; Jag tycker dom flesta förstör sina kroppar med tatueringar men det är min åsikt- Och jag kanske är onödigt konservativ :P

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • målar havet blått
    FredrikCA skrev 2012-04-23 17:51:55 följande:
    Nej kanske inte, Och det är upp till var och en; Jag tycker dom flesta förstör sina kroppar med tatueringar men det är min åsikt- Och jag kanske är onödigt konservativ :P
    Varför ska du vara det.Du har rätt att tycka vad du vill utan att bli klassad som det ena eller andra..;)
  • Anonym (Axl)

Jag tycker det är riktigt sexigt med tatueringar / piercingar på tjejer.. 

• lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-23 17:51:55 följande:

Du har rätt till din åsikt:)
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-04-23 17:47:47 följande:
    hmm Okej det kan vara en fråga om hur man använder ordet dejta,vad det har för innebörd..Men att dejta kommer man ju aldrig ifrån om man blir intresserad av ngn ...eller...?

En dejt kan ju faktiskt också bara betyda ett möte,.för mig iallafall....men vi kanske ser olika på det...
    Absolut. Men man säger inte "jag skall på dejt klockan tolv med en kund"..? Varför gör man inte det?

Dejta kommer man visst ifrån om man blir intresserad av någon.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • målar havet blått
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-23 17:53:33 följande:
    Jag tycker det är riktigt sexigt med tatueringar / piercingar på tjejer.. 
    Flört
  • Anonym (Axl)

Tycker ni får dejt- menar ju mötas halvvägs om det här.. *fniss*

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!