• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 17:21:22 följande:
    Lemonina: Fixar utväxten i vanlig ordning

Ja det är alltid roligt att bli piffad.
  • FredrikCA
    lemonina skrev 2012-04-23 17:00:09 följande:
    Jag tycker det är fint med någon tatuering:) Men en eller två räcker. Tycker inte om dessa tatueringar som går längt uppe på halsen.
    Ursäkta det sena svaret- Jag fick blev tvungen att försöka vara stöd åt en kompis som nyss gjort slut med sin flickvän.

Hur som helst, Jag håller absolut med om att det kan vara "läckert" med en/två tatuering på lämplig plats- Tillskillnad från dig tycker jag inte tex din armtatuering är så farlig så du behöver känna dig som en kriminell på finare tillställningar.
    Men det jag menar är att tatueringar kan se bra ut på en kille/tjej så länge dom har någorlunda fast hy osv, Men man får ju tänka på att man inte alltid ser ut som en 30 åring i kroppen (Jag som en 25 åring då ;) utan någon dag blir man gammal och då är ju tatueringarna nästan som spindelnät på kroppen istället.
    Sen gäller det ju också att se till att underhålla dom- så dom inte blir för bleka osv.

Men som sagt det antal du föreslår osv är ju inte så farligt- Jag tänker mer på tatueringar jag vet kompisar har gjort som sträcker sig upp till hakan typ med svarta eldflammor och halva armarna ser ut som dom har tröjor på sig osv jag tycker iofs det redan nu ser för djävligt ut, Men jag vill inte ens tänka mig hur det ser ut när dom är gamla. 
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-04-23 17:20:57 följande:
    öh! Har jag missuppfattat att du inte dejtar? Isåfall ber jag om ursäkt.
    Att jag inte dejtar betyder inte att jag inte vill träffa någon, eller att jag inte träffar kvinnor.. du får hålla isär saker och ting lite.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-04-23 17:10:31 följande:
    Eftersom jag höll på med thaiboxning så blev det en tatuering som anspelar på mig som fighter. En tribal-drake på vänster lår.
    Varför blev valet på låret?

Hehe.. vet du vilken tanke som dök upp i mitt huvud? Nu har kanske Smecker rätt igen!!! Nu tänker jag kanske för mycket igen iom tatueringar!?
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-04-23 17:32:17 följande:
    Varför blev valet på låret?

Hehe.. vet du vilken tanke som dök upp i mitt huvud? Nu har kanske Smecker rätt igen!!! Nu tänker jag kanske för mycket igen iom tatueringar!?
    Vänster lår - jag är vänsterfotad (och högerhänt). Samt att jag har en lowkick from hell
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-04-23 17:34:59 följande:
    Vänster lår - jag är vänsterfotad (och högerhänt). Samt att jag har en lowkick from hell
    Drömmer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!