• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • FredrikCA

Jäklar vad det åskar här nu, Och årets första internet / strömavbrott fast det varade bara i några minuter.

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Night sky

Och jag tycker det är sexigt med tatueringar på killar Tungan ute piercings går jag inte igång på på killar dock...

• målar havet blått
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-23 17:56:25 följande:
    Tycker ni får dejt- menar ju mötas halvvägs om det här.. *fniss*
    Glad
  • målar havet blått
    Night sky skrev 2012-04-23 17:59:49 följande:
    Och jag tycker det är sexigt med tatueringar på killar Tungan ute piercings går jag inte igång på på killar dock...
    håller med
  • Per19
    målar havet blått skrev 2012-04-23 15:31:35 följande:
    Japp de är jag det...Skojj är det,vad har du? cross ?
    Ja det är det, och jag kör både på crossbana och enduro. Tränar nu för att ta klassikern (3 varvlopp med Gotland Grand National som avslutning), och det ska jag väl klara om inget oförutsett inträffar?

Landsvägshoj blir det så fort jag får råd, och då blir det ingen "plastraket" eller "gynekologstol", utan en street-hoj typ Yamaha FZ6, XJ6 eller Kawasaki ER6.

Vad kör du?
  • FredrikCA

Jag tycker bättre om sexiga kvinnor än tatueringar. Med fött är bäst då ligger det i generna- Det är det vi seriösa alfahanar får våra offer på kornet, Men först ligger vi och lurpassar länge innan vi hugger, Men det gäller att det är kvalités kött man fått tag på när man väl går till attack för det kan vara svårt att bända upp käkarna.

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • målar havet blått
    Per19 skrev 2012-04-23 18:05:00 följande:
    Ja det är det, och jag kör både på crossbana och enduro. Tränar nu för att ta klassikern (3 varvlopp med Gotland Grand National som avslutning), och det ska jag väl klara om inget oförutsett inträffar?

Landsvägshoj blir det så fort jag får råd, och då blir det ingen "plastraket" eller "gynekologstol", utan en street-hoj typ Yamaha FZ6, XJ6 eller Kawasaki ER6.

Vad kör du?
    yamaha fzr 600

här kommer en rolig grejj...

Vad skitig du är!  En du ro!
  • Anonym (Axl)
    FredrikCA skrev 2012-04-23 18:06:42 följande:
    Jag tycker bättre om sexiga kvinnor än tatueringar. Med fött är bäst då ligger det i generna- Det är det vi seriösa alfahanar får våra offer på kornet, Men först ligger vi och lurpassar länge innan vi hugger, Men det gäller att det är kvalités kött man fått tag på när man väl går till attack för det kan vara svårt att bända upp käkarna.
    Vad snackar du om.. Det är väl tjejen som väljer?
  • FredrikCA
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-23 18:08:28 följande:
    Vad snackar du om.. Det är väl tjejen som väljer?
    Näe du nu har du blandat ihop det med grässhoppor eller något o.O
  • FredrikCA

hmm funderar på om mitt tangentbord blev skadat i åsknedslaget det verkar trycka ut slumpmässiga mellanslag och s.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!