Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-04-22 17:21:37 följande:
    jag tror jag ska ta och baka ngt...slisksugen blev jag......
    Jag vill också ha något gott. Villa ha en massa choklad, håller på att bli tokig av begär.

En chokladfontän vore inte dumt just nu.Drömmer 
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-22 17:30:40 följande:
    Fick läsa chokladfontän två ggr innan jag läste rätt Drömmer

Vad tyckte du att det stod? Skrattande
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-22 17:47:24 följande:
    Undra hur man kunde läsa så galet...

Man ser väl det man vill seFlört
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 17:55:05 följande:

Lite som med bugg då där kan man också dansa till väldigt brett musikutbud jag är lite sugen på att testa Lindyhopp här näst men jag har ingen danspartner just nu Har avverkat tre danspartner hittills

Men vad gör du med de stackars killarna?
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 18:01:14 följande:
    Lemonina: Jadu! Jag vet inte den första vet jag varför han drog och jag var inte snäll. Men de andra två har blivit ointresserade av att dansa när jag inte velat dejta dem.
    Jaha trodde att du dansade så häftigt att killarna inte hängde med i dina rytmerFlört 

Ja det kan vara lite svårt det där. Speciellt när man möter nya personer som man bara känner vänskapsmässigt  inför fast de kanske inbillar sig något annat. Och man vill inte gärna börja med att säga  "bara så du vet jag är enbart intresserad av dig på ren vänskaplig nivå"  
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-22 18:20:23 följande:
    Man vill istället inge dem falska förhoppningar, för att SEN trycka ner dem i skoskaften..?

Nej man vill inte säga så för att de nödvändigtvis inte behöver ha intresse av mig, utöver vänskap.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-22 18:28:40 följande:
    Men OM de har det?

Ja det kan jag inte veta. Men det märker jag väl ganska snart.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-22 18:33:53 följande:
    Det viktiga är iallafall att inte låtsas som något annat, jag har själv råkat ut för det och det blir så mycket värre av det. 

Nej men jag brukar inte låtsas, utan jag är glad och trevlig mot dem som är det mot mig och det tycker inte jag är att inleda falska förhoppningar.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-22 18:39:27 följande:
    Nej det håller jag med om, Det jag menar att är om det inte råder några tvivel om att motparten är kär- Och man istället för att säga man inte känner sammasak spelar med- det är att inleda och underhålla falska förhoppningar. 
    Ja men självklart! Men kär blir man väl inte på första mötet med någon? Ja det har aldrig jag varit med om iallfall. Det är det jag pratar om.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!