Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

sthlmsman77 skrev 2012-04-23 13:41:50 följande:
    tack
    lite smått du med? 

Jag är med på HP, men jag har inte börjat dejta än då jag inte har hittat en lämplig kandidat.
  • lemonina
    sthlmsman77 skrev 2012-04-23 13:55:18 följande:
    lite samma som mig då
    Ja haha jag svarade i inboxen medGlad
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 13:52:21 följande:
    Legacy: Hahaha kommer snart av ofrivilligt celibat få avsäga mig min självutnämnda titel hahaha

Bor han i en annan stad? är det därför ni inte ses något? jag vet att du sa att ni båda är upptagna med annat.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 14:01:21 följande:
    Lemonina: Ja han bor i en annan stad och har ett eget företag som tydligtvis är helt överöst med uppdrag just nu. Jag jobbar skift så det är svårtimat:-/ Samt att vi ska dansa och min danslärare har tävlingar och svårt att hitta lokal de dagar vi har kunnat. Så allt beror inte på att han jobbar. Det är att tre människor med tighta scheman ska synca...
    Aha då förstår jag att det kan bli lite svårt:)
  • lemonina

Nä jag ska inte sitta här igentligen och fördriva tid. Nu måste jag fortsätta pluggaObestämd

• lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-23 14:07:35 följande:
    Verkar stämma för er Cool
    Haha det vet jag inte än.Glad Jag bad honom leta upp mig på HP så vi får kika in varandras profiler först.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-23 15:42:41 följande:
    ojoj.......Flört

Haha han kanske tog den här tråden för en datingsajt, vad vet jag.
  • lemonina
    Legacy skrev 2012-04-23 15:44:45 följande:

okej jag har en kompis som undrade om hon fick låna pengar via sms för en stund sen, hon har aldrig undrat innan eller så. Jag undrade ju vad som hänt, och hon svarar att hon behöver 700:-

jag undrar varför? Jo för att hon just nu är inlagd på psyk för att hon är manisk och shoppingberoende och har hittat en sak på tradera och får såklart inte tillgång till sina egna pengar just nu och att hon bara får 3500:- i månaden för att hon är sjukskriven...

När jag svarade att nej jag tänker inte låna ut då såklart så blev hon pissförbannad på mig och bad mig fara och flyga.

Alltså det är ju hennes sjuka jag som pratar men hon är fruktansvärt långsint gällande allt sånthär, och hon skuldbelägger verkligen. Men ni hör väl hur idiotiskt det låter?      
    Förhoppningsvis när hon blivit frisk kommer hon tacka dig en dag för att du inte lånade ut pengar.
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-04-23 16:44:59 följande:
    Den där var ju fin ju. Har också i perioder funderat på tatuering... men jag är för velig i den saken... vad ska man ha? var ska man ha den? osv..osv.. sen blir det ingenting gjort och jag lägger det på hyllan..

Hur resonerar ni när ni funderar på var ni vill ha en tatuering?
    Jag har en tatuering som jag ångrar och det är den jag har på armen som syns på bilden:( gjorde den när jag var ung och dum på canarieöarna. Sen har jag en som jag tycker om jätte mycket men har den på ett ställe som jag aldrig ser den, förutom i bikini på stranden. Jag har hört att bästa sättet att veta om man vill ha en tatureing tillräckligt mycket är att få den uppmålad för att sedan ha den på väggen i ett halvår, om man fortfarande gillar den lika mycket efter den tiden ska man skaffa den:)

Jag skulle aldrig skaffa en tatuering på armar eller benen, men det är en smaksak. Jag känner mig inte coctailfin i min tatuering om du förstår vad jag menar:) 
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-23 16:56:45 följande:
    Tatueringar tycker jag känns så onödigt.
    Jag tycker det är fint med någon tatuering:) Men en eller två räcker. Tycker inte om dessa tatueringar som går längt uppe på halsen.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!