• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Nu äntligen sitter jag på tåget på väg hem. Först gick jag på fel tåg sen 5 minuter innan rätt tåg skulle gå upptäckte jag att jag var vid fel spår. Blev en liten språngmarsch. Jag är verkligen hopplös..

• takida
    Niklas2k skrev 2012-09-30 21:23:07 följande:
    Liiiite sliten idag faktiskt.
    Ja det är det minsta man kan säga. Är äntligen hemma nu iaf, skönt. 
    Riktigt kul att träffa allaGlad 
  • takida
    lemonina skrev 2012-10-01 20:34:17 följande:

Nu har jag också beställt en smart phone, så jag kan få vara lite smart jag med

Vanilla ice queen skrev 2012-10-01 20:35:35 följande:
    Lemonina: Hahaha way to go girl!!! Då kommer du också kunna säga att du har vänner i fickan
    Haha, äntligen får du vara med i vänner i fickan klubbenSkrattande
    Men lite imponerande att du klarat dig så länge utan en smartphone!

• takida
    lemonina skrev 2012-10-01 21:05:42 följande:

En Iphone 4S. Tänkte ta femman ett tag men det var så lång väntetid så jag skippade det. Ja det kommer jag säkert att bli. Nu kan också fota och prata med vänner i fickan och använda fb
    När du väl fått den kommer du inte förstå hur du klarat dig utan så längeSkrattande
    Själv sitter jag och försöker få koll på vilken Ipad jag ska köpa, känns som en djungel ju!
  • takida
    lemonina skrev 2012-10-01 21:11:58 följande:

HAHA antar att det kommer ta mig en viss tid för att fatta hur man ska göra. Kommer säkert råka ringa upp en massa folk av misstag mm

Men vad är det för vits med en Ipad? är inte det som en laptop eller?  
    En Ipad är bra mycket mindre och lättare än en laptop. Smidigare att ha med sig, man kan ladda ner en massa appar sen lär den vara guld värd för en stackars mamma på en lång flygresa med en svårt att sitta stilla ungeGlad
  • takida
    lemonina skrev 2012-10-01 21:14:41 följande:

Ja vad bra då kan vi stötta varandra. Kanske skapa en Iphone for dummies manual
    Iphone for dummies, dating for dummies. Massa bra bokuppslag här nuSkrattandeFlört
  • takida

Hur svårt ska det vara egentligen att hitta en praktikplats? Blir tokig snart!!

• takida
    Heidi1 skrev 2012-10-02 12:00:35 följande:

Vad för praktikplats ska det vara?
    Inom HR, organisationsutveckling, arbetsmiljö eller utvärderingar av verksamheter. 
  • takida
    visma1 skrev 2012-10-02 12:10:30 följande:
    Human resources antar jag att hon menar.
    PrecisGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!