• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 18:30:28 följande:
    Hahaha Jag tycker bara jag upplever en skilnad mellan de jag dejtat som har gjort och de som inte har
    FjärilVingad73 skrev 2012-10-05 18:31:54 följande:
    Har aldrig frågat nån kille om lumpen faktiskt...
    Jag hade en period då jag ofta frågade mest för att jag tycker det är intressant varför/varför inte de gjorde lumpen. Det är allt bra mycket manligare att ha gjort lumpenSkrattande

• takida
    lemonina skrev 2012-10-05 18:39:46 följande:
    Ingen dejt denna vecka med risk för att dränka killen i mitt snor. Får väl se om det kan bli någon nästa vecka i stället.
    Haha, vem vet kanske det finns någon kille som skulle gå igång på att bli dränkt i snorSkrattandeFlört
  • takida
    lemonina skrev 2012-10-05 18:46:50 följande:

En dejt Who is the lucky one?

Oj visst lite engelsk skadad efter skrivit uppsats i en hel vecka. Ha överseende med det är ni snälla.   
    Jag kanske kan tänka mig att se mellan fingrarna att du skriver på engelskaSkrattande

Tror du vågar dig på en vild gissning vem jag ska träffaFlört
  • takida
    lemonina skrev 2012-10-05 18:58:18 följande:
    Jaaaa jag vet i sådant fall. Hoppades på honom! Vad roligt Imorgon eller?
    Nix inte imorgon men nu har vi lyckats hitta en dag snart då båda kan. Känns riktigt bra att ha det att se fram emot istället för att det bara blir ett spontant mitt i natten besök. Glad
  • takida
    lemonina skrev 2012-10-05 19:35:26 följande:
    Är de ens hälften så snygga som killarna du visade bild på så duger dem
    Så du menar att du nöjjer dig med en halvsnygg kille? Flört
    Du måste sikta högt bruden!Skrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 19:39:04 följande:
    Lemonina: Haha men det ena är ju syrrans och han är från V-ås och den andre var ju min avlagda läkare hahaha Men jo klart det finns guldkorn i stan Tyvärr inte lika snygga bartenders som på cinderella dock ASG
    Så snygg var han inte konstigt nog vi brukar ju ha samma smak på herrarGlad
  • takida
    lemonina skrev 2012-10-05 20:27:38 följande:

Nja nöjer mig skulle jag väl inte säga. Men vad man inte vet finns saknar man inte hehe. Eller vad säger jag nu?Tungan ute
    Haha, du är för roligSkrattande
    lemonina skrev 2012-10-05 20:24:57 följande:

HAHA ajabaja förbjuden frukt såklart!  Ja ska du får visa utbudet i E-tuna någon helg. Annars har vi ju Göteborg där det konstaterat finns många snygga killar du såg väl hur jag vart till mig i trasorna när Takida visade kort? började tilloch med dreggla
    Ja kom till Göteborg för tusan så ska jag allt se till att hitta en snygg man till oss allaFlört men jag väljer först, ok?Skrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 20:53:14 följande:
    Ja jisses alla killar som är snygga på nätdejtingsighter är fan från Västergötland eller Göteborg. Trist! De borde bo i spökstaden;))
    Jag tycker rent generellt att utbudet på snygga killar från Göteborg på nätdejtingsighter är rätt lamt. Men det är klart att ett och annat guldkorn finns det alltGlad
  • takida
    visma1 skrev 2012-10-05 20:54:32 följande:
    Word!

Haha ja vi som bor i huvudstaden är likadana allihop! Tror liksom att vi är lite bättre än andra.

Där satte du huvudet på spikenFlört
  • takida
    MrC skrev 2012-10-05 20:55:34 följande:
    Jag går igång på skånska och muminsvenska :)
    Hoppas någon skånsk kvinna går igång på norrländska?
    Så du går igång på muminsvenska och Vanilla på muminfinska, lika knäppa båda tvåFlört

Norrländska är sexigt som tusanTungan ute
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!