• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 21:36:51 följande:
    Niklas: WTF skaffade du killar på kryssningen utan att visa oss?!!! Jisses riktigt dåligt!
    Ja precis! Var det några snygga killar då? Det har väl du koll på Visma?Flört
  • takida
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 21:39:16 följande:
    takida, då så vad hindrar tex dig från att flytta undantaget bekvämhet?
    Jag har min son här. 
  • takida
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 21:41:01 följande:
    takida, varför kan inte han flytta med alt besöka dig ibland på annan ort?
    Jag skulle inte flytta varken med eller utan honom då jag vill att han ska växa upp med att träffa båda sina föräldrar på regelbunden basis. 
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:40:46 följande:
    Tja, om jag får säga det själv så var det väl inga hetingar.
    Förutom en kille som drog tag i mig och skulle ge något sorts råd om något viktigt.
    Han var trevlig minns jag men jag minns inte ett ord av vad han sa. 
    Var de inte ens i närheten av att vara snygga så missade vi ju inget. 
    Men att du tackade nej till lite hångel med en kille det fattar jag inte, hångel som hångel eller?Flört
  • takida
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 21:44:39 följande:
    takida, okej då är det vilja som begränsar ditt utbud.
    Det bor många i gbg så så begränsat är inte mitt utbud, att jag känner att jag vill söka mig utanför. Men alla gånger att mitt barn går före en kille. 
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:45:12 följande:
    Jag hade kunnat göra det men ni drog ju bara hem drägg istället. Typ asfulla 22-åringar som inte förstår skämt.

Är det den där örebroaren jag knappt minns du menar nu, fixade honom till Lemmo juGlad
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:45:32 följande:
    Fast vi kanske inte har samma smak?
    Kanske kanske inte
  • takida
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 21:49:34 följande:
    takida, det är helt ok, min poäng var bara att alla ställer krav på att den andra är flyttbar. Man behöver inte vara kvantfysiker för att förstå det blir status quo då.
    Precis därför det inte är någon mening med att ge sig i lag med någon som inte är flyttbar då man inte är det själv. 
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:50:26 följande:
    haha det kanske han var. Jag lyssnade inte så noga.
    Jag minns han knappt så hur bra tror du jag lyssnade. Får fortfarande lite flashbacks vad gäller minnetObestämd
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 21:54:21 följande:
    Niklas: Man är inte bög för att man suger av en kompis! Råd till dig nästa gång du går ut kanske

Ah så det var inga hetingar och Hey killen i hytten var väll 24år i te 22år... Och ja bartendern var jäkligt het. Fy att jag inte vet vad han heter, då hade jag stalkat upp honom på FB och fortsatt mitt no1 classy flirtande (läs bedyra att varken jag och Lemonina lider av könssjukdomar )
    Klockrent!
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:54:26 följande:
    haha man ska inte titta för djupt i glaset.
    Jag gick ju på det igen vid 5-tiden. Då sov du gott va? 
    Knappt mina vänner har sett mig sådär kalas, så kanske blev ett eller annat glas för mycket, men hey det var billigt! 
    Jag har ett litet minne av att du var inne i min hytt runt den tiden, så så gott kan jag inte ha sovit 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!