• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2012-02-04 16:45:42 följande:
    HAHA

Sökes: 2 ben, ett huvud och helst ett par tuttar och ni som känner igen er på beskrivningen kan inboxa mig Flört 

Blir den texten bra? 
    Jag nappar direkt! Du får snart ett mail
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    maddlyn skrev 2012-02-04 22:39:52 följande:
    Men klart du ska fortsätta kontakten, det är ju inte precis som att det är din bästa väns kille du snackar med.
    Varför tvekar du ens? :) 
    Känns bara dumt. De var tillsammans så länge.  Och det känns oanonymt hur jag nu ska förklara det
    Dessutom så är självkänslan lite tveksam när det gäller henne, tycker att hon är mycket snyggare än mig. Och hon och jag är SÅÅÅ till sättet också så jag förstår liksom inte vad han skulle se i mig...
  • Madida
    Madida skrev 2012-02-04 23:17:57 följande:
    Känns bara dumt. De var tillsammans så länge.  Och det känns oanonymt hur jag nu ska förklara det
    Dessutom så är självkänslan lite tveksam när det gäller henne, tycker att hon är mycket snyggare än mig. Och hon och jag är SÅÅÅ till sättet också så jag förstår liksom inte vad han skulle se i mig...
    Glömde tydligen ett ord där Så OLIKA skulle det stå
  • Madida
    takida skrev 2012-02-04 23:29:58 följande:
    Jag tycker absolut du ska träffa honom! Kan förstå din tvekan, men inte ska du gå miste om en eventuell drömprins bara för att en bekant vart tillsammans med honom. O vad han skulle se i dig? En grym tjejGlad
    Det finns bara en av dig o det är du:)!
    Jag vet att ni har rätt och min bästa vän sa samma sak. Jag blir bara så tönt-nervös.

Hade han varit vem som helst hade jag säkert skickat åt sms idag men bara för att det är han så vågar jag inte. Vill inte göra bort mig eftersom han känner min bästa vän. Och jag är rädd att han ska ha svårt att nobba mig eftersom han är vän med och tycker bra om min vän. Och att han ska tycka det känns dumt.

Äsch, löjligt med tankar här

Och tack! Jag är en grym tjej, bara inte lika snygg som hans ex
  • Madida
    gröna hönan skrev 2012-02-04 23:40:46 följande:
    Hans ex är ett ex... Spelar roll hur hon ser ut? 
    Nej jag vet, och det är inte alls likt mig att tänka såhär. Eller ha neg tankar om mitt utseende, brukar tycka att jag är rätt söt
    takida skrev 2012-02-04 23:44:33 följande:
    Tänk på att skönheten sitter i betraktarens ögon! Och vad jag ser på din lilla bild så är du en riktig pangbrudFlört
    Så gulligt av dig! Tack
  • Madida
    Smecker skrev 2012-02-05 00:27:24 följande:
    Madida.. skicka ett mess till grabben. Sumpar han det så är det inte för att det är något fel på dig eller ditt utseende, utan för att han är ett rikspucko. Nej det var för snällt, riksmongo snarare.
    Kyss

Riksmongo låter illa. En sån vill vi inte ha.
    Men nu är klockan för mycket. Nu kan jag inte skicka sms
  • Madida

Jag går gäääärna på parmiddagar, spelar sällskapsspel, dricker vin och har det trevligt. Men jag saknar en plus one. Nån som ställer upp?!

• Madida
    Josun skrev 2012-02-05 19:34:25 följande:
    Sällskapsspel kan man spela ändå med vänner :) Man måste inte vara två för det. För min del spelar jag hellre spel än dricker vin och drömmer mig bort.  Är dock lite less på den 10onde alias-kopian och monopol och TP och allt vad det är som alla kör :/ Finns bättre spel.
    Men vadå? De man går på parmiddag hos är väl ens vänner? Alltså spelar jag spel med mina vänner.

Och jag förstår att man inte måste vara ett par för att spela spel med vänner men JAG saknar att vara ett par och gå på sånt. Jag avskyr inte alls parmiddagar så som ni verkade göra i diskussionen Det var det jag ville få fram.

Jag gillar Tp! Och "Med andra ord", och "Rita och gissa" och Rappakalja och allt vad det heter
  • Madida
    takida skrev 2012-02-05 19:52:20 följande:
    Jag tycker oxå att det är kul med parmiddagar, saknar det som fan. Händer allt att jag är iväg på parmiddagar nu oxå, eller alla andra är par utan jag då...
    Ja det gör jag med Det enda är att det kan bli krångligt när man ska dela upp i lag och sånt när man ska spela
    Men oavsett om jag är singel eller i en relation så är jag ju hungrig och gillar spel. Alltså går jag oavsett..
  • Madida
    Josun skrev 2012-02-05 20:16:36 följande:
    Det kan man säkert göra :) Och det går även utmärkt att spela spel utan att gå på en parmiddag.

Är tyvärr less på alla partyspel. Med andra ord låter som att man ska beskriva något och man ska vara snabbast att gissa? Det finns ett hundra liknande spel.

Ta och köp t.ex. Dixit eller For sale eller No thanks! eller t.om. ticket to ride så får du se på roliga spel istället :) Nä, nu är jag medvetet dryg men är lite less på att folk fastnar i vissa banor bara. Inte så underligt att jag har lite koll då vi har spelkvällar en dag i veckan. Både jag och dotter hänger där i princip varje gång.

Spel är bra... Fortsätt med det :)
    Hahaha, så bara för att jag gillar dessa spel och inte den typ av spel som du gillar så har jag fastnat i "vissa banor"?

Vi får helt enkelt konstatera att du och jag aldrig kommer spela spel
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!