• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 00:55:54 följande:

Hahaha jag hade inte haft koll om det inte var för att en vän till mig gör analyser utifrån ens födelsedatum och tid och berättar för mig att min sjuka dragning till skorpioner är dålig hahaha! Hon sa även innan jag berättat när jag fyllde år att "dig behöver jag inte ens gissa, lejon ut i fingertopparna" hahaha hon fick mig lite intresserad där
    Att dras till skorpioner är en mycket bra egenskap och inte alls sjukt. Möjligen för att vi är så sjukt söta isfFörvånad

Själv så killar jag stora katterKatt bäst.
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-08-12 14:13:20 följande:
    Haha, nej det är inte alls bra. Dras också till såna (och vattumen) men har tänkt undvika bägge delarna. xD

Varför undvika det bästa? :)
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 14:48:24 följande:
    Jag har fått en knäpp! Jag städar och bakar! Helt sjukt! Detta händer väll typ en gång om året möjligtvis och då har det oftast varit under hot från mitt ex Tog just en sväng om med kvasten med the baseballs i hörlurarna Nu är det riktigt rent här hemma och jag klurar på vad jag ska göra här näst

Du det har med åldern att göra. Du håller på att utvecklas till en fullblodshemmafru :) Detta antingen du vill eller ej, singel or not! Min teori alltså;)
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 16:10:35 följande:
    Ulfas: Jag, fullblodshemmafru?! Hahahahahahaha haha hahahahahaha hähä hahahaha ohhhhh den var bra

Visst är jag rolig :D Men även den längsta resan börjar med det första steget. Du lär dig med tiden. Du är en blivande bullmamma tror jag. Hehe.
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 16:41:48 följande:
    Ulfas: Åhåhå well det återstår att se! Du vet hur man retar gallfebern på Vanilla iaf! Nu blir det tillbaka till vanliga Vanilla som käkar kall korv till middag för att alla kastruller är skitiga hahaha
    Tur det för du är så söt när du är arg misstänker jag.Solig
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 18:45:00 följande:

Hahaha nää det är jag inte. Blir väldigt sällan arg men när jag blir det så flyger det saker genom luften och skriks en del inte allt för lämpliga ordTystOskyldig
    Kan du fula ord!!! *jag dånar* 
    En kvinna som du menar jag. 
  • ulfsas
    Ernst Hugo skrev 2012-08-12 20:48:52 följande:

www.astroguide.se
    HAHA.
    Körde den på mig och xet.
    Rätt mycket som stämde in.
    Lite väl mycket kan jag säga.
    Klart att man väljer det som passar men det stod att vi inte passade så bra ihop. Kunde visserligen bli både flipp eller flopp.
    Synd inte internet fanns 1991... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • ulfsas
    visma1 skrev 2012-08-12 21:40:32 följande:
    Haha jag blev rekommenderad att inte gå på dejt med exet, det skulle ändå inte sluta bra. Jaha, då fick man det bekräftat då.
    Jag med, bara 20 år för sent.

Fast det stod att det kunde bli mycket bra eller mycket dåligt.
    100% rätt räknat på 20 år. Lite vagt och inte tidsbestämt så blir mycket rätt plus att man nog ser mest på det rätta.

Ungefär som om jag går runt med en skylt där det står ''jorden går under''. Till sist får man rätt även om det tar millioner av år men det blir rätt till slutSolig 
  • ulfsas
    Madida skrev 2012-08-13 01:46:56 följande:
    Fick precis ett såååå vackert mail...eller?
    "
    snygg du är.. är du bara snygg? eller har du hyfsat stora bröst och ganska starka armmuskler med kanske?.."
    Ungefär i klass med en kompis som skulle ragga på med tjej orden ''du har en så fin och bred rygg''
    Det blev inget för honom kan jag tillägga för er damer som gick igång på den frasen Solig
  • ulfsas

Den vanliga frågan. Hur går det med dejtandet? Flört

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!