• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-08-26 00:11:55 följande:

hahaha bor inte du i götet;)
    Nix, inte längre. Jag är från centrala GBG men bor numera i Sundbyberg.Flört
    Var bor du själv?
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-26 07:08:40 följande:
    Ulfas: i den så kallade spökstaden:)
    Det är tidigt och min hjärna är väl inte på topp ännu, om någonsin men för mig talar du i gåtor my dear. Spökstaden gav bl.a Tjernobyl när jag googlade men inte bor du väl där? Spöke
    Erbjudandet står kvar iafSkäms
  • ulfsas

VIQ, ok men då är det ju nästgårds.

Är på Arlanda nu. Strax blir det Edingburg och Ängelholm i en salig mix.

Ha en bra dag :)

• ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-02 14:35:40 följande:

Hahaha min bästa är att checka in folk på Taimassage med småpojkar Eller "Åhh vad skönt det var att cykla till jobbet utan cykelsadel" Eller" OMG OMG OMG har ni sett red tube så jäkla mycket bättre än youtube!!!" Kör setnhårt på dessa tre när det ska facerapas Fast jag kör även om jag inte känner personen så bra hahaha man måste lära sig att logga ut the hard way
    Frizon för dig på 3 meters radie från min dator/Iphone, minstFörvånad

HAHA, skall komma ihåg dessa facerapes...
  • ulfsas

Jag fick för många år sedan ett mejl från min då grannes fru. Vi brukade skämta med varandra ibland  och då jag satt med barnen vid sandlådan och hon kom cyklande från jobbet så lyfte hon alltid lite extra på benet för att jag skulle se under hennes kjol osv ni förstår. Ärtig tjej.

En dag fick jag ett e-mejl med en bild av en tjej som liknade henne. Tjejen blev påsatt av en häst.....

Jag returnerade då ett mejl med en fil som jag fått av min bror. När man öppnade så hände inget men när man stängde ner webbläsaren så var bakgrunden utbytt till en hiskelig bild på en tjej med könshår från knä till navel. Inte särskilt läcker.
    Hon berättade senare vad som hänt. Hon var då VD sekreterare på Andersen Consulting. Datorn hakade upp sig så hon fick kalla på support. En kille kom och startade om hennes dator. Under uppstart så visades den bilden, som hon inte visste hur den kommit in i hennes dator, hela tiden.
    Stämningen blev väl lite udda och hon skämdes så hon ville sjunka genom jorden sa hon...

Hon tog det rätt väl men inte just dåSolig 

• ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-02 15:56:51 följande:
    ASG!!!
    Berätta hur fn ni får till de där smileysarna som inte jag får tillDemon

Bara skriva in dem eller något annat sätt?Gråter
  • ulfsas

Åhå  

Såg någons sida där det fanns massor. 

• ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-04 15:07:04 följande:

Men alltså varför ha massa krav? Ja alltså att personen inte är kriminell är ju förvisso ett bra krav men i övrigt är väll det viktigaste att man känner atraktion och blir kär sen när man väl är kär är man ju för dum i huvudet för att bry sig om krav?!
    HAHA, du är för skön du VIQ
    Du är nog rolig när du är ''dum i huvudet'' Kyss 
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-04 15:21:55 följande:
    skulle det va
    Får ju hoppas att det iaf börjar med Skrattande

Hoppas att det går bra så ''slipper'' du denna tråd sedan.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!