• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-09-08 21:52:24 följande:
    Ulfas: Hår går det för dig med dejtingen då?

Haha titta vad duktiga vi är, vi håller oss ju on topic tom

Kanskje skule felenstanen litte så kansje Smecker läser och blir irriterad oxå

Jag är spiknykter BTW om någon nu skulle tro något annat
    Har varit lite stiltje på den fronten i sommar. Semestrade runt i Florida i somras.
    En dejt med en trevlig tjej. Tyvärr så kom det upp en grej med xet så jag orkade inte med mer just då. Dumt av mig.
    Får ta nya tag framöver. 
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-08 22:18:33 följande:
    Ulfas: Hahaha klart det finns!!! Jag har bl.a två lillasystrar där tex
    Så du lovar bort dina 2 lillasyrror till mig dåOskyldig

Västerås låter bara bättre och bättreFlört
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-08 22:31:51 följande:

hahaha ja ser du ett par galningar som ser ut som mig som står och gapar i baren är det fritt fram och lägga in en stöt
    Ja, jag får väl säga att du har lovat bort dem. Återfås mot beskrivning i SundbybergOskyldig
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-08 22:39:36 följande:
    ASG!!! Hahaha nädu du får minsan behålla den du tar med dig så någon blir bortgift någongång. Föreslår 28åringen framför 18åringen dock
    Den? Aha, man får bara ta en???

HAHA, får tydligen förbarma mig över 28-åringen då......vad är 20 års åldersskillnad.
    Ingenting, för ålder är bara siffror läste jag i nån tråd här på FLSkrattande

Så det är finders keepers som gäller. Ingen ångervecka eller returrätt? Du vill verkligen bli av med syrran...

Tja, sätt henne på tåget österut men en adresslapp runt halsen så hämtar jag upp henneSolig
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-09 09:48:02 följande:
    Ulfas: Hahaha japp, och sen skulle jag skicka snygga herrar som jag i normala fall skulle ta hem men inte vill när jag är nerkärad på en enkel till Malmö med presentsnöre och en lapp "Godis till Madida från Vanilla" på hahaha Något säger mig att det kommer börja bli ett gäng sånna snart

Borde starta någon form av matchmakingbudfirma känner jag. Kommer sitta många förvirrade människor med etiketter snören och lappar på runt om i Sverige
    Bra. Deal. Snygga syrror eller andra hotta kvinns sändes till Sumpan och snygga killar sänder du till Malmö. Perfekt fördelningOskyldig
  • ulfsas
    Madida skrev 2012-09-09 11:06:47 följande:
    Ja just det Vanilla, och hur gick det med det? Jag väntar fortf på godis! Sjukt godissugen!!! Solig
    Tror hon lovar runt och håller tunt. Har inte sett röken av hennes syrror heller.....Gråter
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-09 11:18:55 följande:
    Ulfas: haha well du skulle ju ta dig till Västerås och plocka upp en av dem parkera planet på hässlö
    Har gjort ca 15 landningar på Hässlö under min utbildning. Touch and Go landnings med direkt pådrag och ett varv runt för ny landning . Vi låg på 450 meters höjd med en MD-81a en söndagsförmiddag ända tills att man ringde från en kyrka under vårt flygvarv och klagade på att vi bullrade. Mesar.

OK, ha syrran packad och klar för avhämtning vid 17 snåret dåGlad Med packad menar jag inte Skål 
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-09 11:19:55 följande:
    Madida: Blinddaten från Malmö skaffade dock tyvärr flickvänn...
    Jaja, hoppade han över dig så var han nog blindSolig
  • ulfsas
    Madida skrev 2012-09-09 11:25:40 följande:
    Du menar att hon inte är att lita på? Ajaj! Vi kanske får försöka klara oss själva?

Hörru! Det där är som att vifta med en godispåse framför ett barn och sen bara sno den igen! Elakt!
    Och låt inte dina vänner skaffa flickvän innan jag har testat dom. Lite disciplin måste du väl ändå ha på dem? 
    Vet inte......men vi får nog bereda oss på det värsta.......att klara oss själva. Hu så hemskt.Skrikandes
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-09 11:34:12 följande:
    Ulfas: Haha nä mig hoppar han inte över Bro's befor ho's haha han är en av mina bästa barndomsvänner INTE av dejtintresse för mig
    Det förklarar ju sakenSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!