• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-09-15 23:29:05 följande:

Jag tycker också det skulle vara jättekul. Man får väl köpa en sån där uppblåsbar madrass och ta med sig Glad
    Har hört att madrassmodellen Barbara skall vara till stor belåtenhet Oskyldig
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-16 17:20:19 följande:
    Vanilla, kanske inte. Jag tycker bara det är lite märkligt. Men det kanske beror på att jag beter mig olika i sammanhanget, jag är ganska ointresserad av äldre överhuvudtaget som kanske gör att jag kanske får något beteende mönster som faller vissa i smaken. Medans jag "skärper" mig när jag befinner mig bland personer som jag kan vara lätt nyfiken på osv. Jag vet faktiskt inte, det känns bara lite olustigt på någotsätt. Det var lite som i somras då jag hade en 37åring som tjatade på mig hela tiden om att vi skulle spela osv. Och jag avböjde i flera veckor, sen kände jag mig taskig och gick med på att vi skulle ses och det var trevligt osv, men jag var inte intresserad av henne på annat sätt än som kompis. Och jag sa det till henne, vilket hon sa var ok. Men efter det så blev det bara än mer frekvent hon hörde av sig, men sedan 3 veckor tillbaka eller så har hon varit lugn nu och vi har knappt hörts av alls.
    Inte lätt med brudar men du vet ju vad man säger: you can't live with them and you can´t live with them
  • ulfsas
    MrC skrev 2012-09-18 09:21:24 följande:
    Nätdejting är rätt värdelöst va?
    Jag har aldrig träffat någon via en dejtingsajt som det blivit något med.
    Vad gör jag för fel?
    Du kanske inte gör fel alls men det måste ju stämma från 2 håll samtidigt. Det är inte så lätt.

• ulfsas

Krogen får det bli nu till helgen Skål

Även om kvinnor med alkoholproblem är något man riskerar att stöta på. Man kan ju välja andra...

• ulfsas
    visma1 skrev 2012-09-18 11:22:59 följande:
    Det ska väl stämma från två håll även med en person du träffar på krogen?
    Sant.
    Tycker att det är lättare att se en tjej i verkligheten än att nätdejta. Det är ju mycket mer än bara utseendet som attraherar som kroppsspråk och om hon verkar vara trevlig osv.
    Det finns ju fler ställen än krogen. 
  • ulfsas

Får kanske grilla lite likdelar till barnen och mig ikväll. Hoppas de blir liknöjda

• ulfsas

Visma1. Gillar du inte grillad oxfilé med rostade potatishalvor med olivolja och flingsalt samt sallad och en chèvreostsås?
    Glass till efterrätt.

Låter smarrigare än likdelar.

• ulfsas
    Madida skrev 2012-09-21 21:18:39 följande:
    Intressant mail jag fick på HP för en stund sedan.
    Rubrik: Barn är bäst!!!

Text: Hur många ska vi ha??   
    Allt enl ''Cut the crap''.
    Det kan man kalla att vara direkt. 

Kanske skall prova den taktiken om jag går ut ikväll Tungan ute 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!