Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-27 23:15:03 följande:
    Nja, det vet jag inte. Problemet är väl snarare att det är för mycket av allt annat.

Jo, jag förstod det efter jag hade läst ditt andra inlägg
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-06-27 23:17:44 följande:

Jo, absolut! Visst går det över men lite hjälp i rätt riktning är inte fel... men med buller och bång vet jag inte :P

Bullar och kaffe?
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-28 17:28:19 följande:
    Happ, domen har fallit... Han tycker inte om mig på det viset. *slickar såren än en gång"

Hur länge har ni setts?

Nalle Solig

• Glädje58
    Chromakey skrev 2012-06-28 10:17:59 följande:
    Jag menar att det var hon som fick igång det, men jag orkar inte förklara mer. mitt fel var att jag fastnade för henne trots hon fick mig att må dåligt. hade jag aldrig träffat henne hade jag med största sannolikhet inte varit där jag är idag, jag hade inte ätit snri, lamoctal, känt mig utnyttjad och blivit sviken. 

Du måste släppa det nu. Du måste acceptera att du blev lurad av henne. Det som du har blivit utsatt för att hårt, men det du håller på med nu är självplågeri. Du ältar det om och om igen. Du måste släppa det för det kommer ta kål på dig.

Tänker på det du sa tidigare om att hamna i vattnet. Jag tror att du spontant skulle börja simma. Men, om du tillät att tänka på ditt ex agerande mot dig så skulle du säkert acceptera att ge upp. Ännu en gång så har hon "vunnit" över dig, över din hjärna. Men hade du ignorerat henne, och varför skulle du överhuvudtaget tänka på henne?, och istället haft en livslust, så hade du simmat på mot land.

Men du väljer och tillåter henne att komma in i din hjärna och såra dig, gång på gång på gång. Det är ingen som tvingar dig att tänka på det. Det är du själv som tillåter det.

Släpp henne nu
  • Glädje58
    Racer x skrev 2012-06-28 18:53:36 följande:
    Har börjat samla ihop allt som ska med. Tur att man har både en bil och släp att fylla .

Vad är på gång? Glad
  • Glädje58
    Racer x skrev 2012-06-28 19:24:51 följande:
    Åker till Gotland på onsdag. Kommer ha så mycket grejor med mig så det finns inte. Mcn så klart, en uppsättning extra däck, depåstöd, dom gamla stövlarna ska få smaka bana en sista gång. Lite verktyg, kamera, dator, videokameran.

Låter väldigt kul det där Glad
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-28 19:20:00 följande:
    Glädjen: en månad ungefär, och jag insåg idag när jag pratade med honom att jag fallit för honom... Men men, så är livet, jag tvingade mig att fråga och nu vet jag läget och utgår från det...

Känner du dig lurad? Har han medvetet skickat fel signaler? Eller var du så förälskad att du blev okritisk?
  • Glädje58

Bara att inse att många här på fl tror att jag är en kvinna Tungan ute

Nu finns en tråd som jag startade för tre dagar sedan som nu visas som huvudbanner på fl. Tråden handlar om hur det var förr. Jag skrev bland annat att min yngsta son fick syn på mina gamla LP-skivor och undrade vad det var för något.

Vad står det i bannern tror ni? "Mamma visade LP-skiva för sitt barn..."  Skrattande

(Jag behöver inte längre fundera på varför jag inte hittar någon kvinna)

• Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-28 19:49:51 följande:
    Glädjen: nej, jag känner mig inte lurad. Jag visste att han inte var ute efter mer än vänskap, men han är snäll, kramgo och empatisk, rolig... plus många andra saker jag tänker att "drömmannen" ska ha och även om inte heller jag tänkt mig mer än vänskap så blev det som det blev...

Jag är bara så less på mig själv för jag faller tydligen bara för killar jag verkligen inte borde falla för...

Jag förstår att du föll för honom, vem skulle inte göra det?

Men att du faller för "fel killar" måste analyseras. För du tänker väl inte göra om det igen Drömmer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!