Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-04-11 14:04:51 följande:
    Lägesuppdatering:

* Har äntligen SOVIT en hel natt, nästan iaf och dessutom käkat Solig

* Skuttar inte längre runt bland rosa moln, utan har landat mjukt och fint på backen. Skrattande

Usch vad tråkigt! Upp i det blå med dig.
    Richtet nicht, auf daß ihr nicht gerichtet werdet
  • Smecker
    Anonym (i) skrev 2012-04-11 15:15:43 följande:
    Får väl försöka fixa en liten bild då.... det är ju inte heller det lättaste

Nej, det där med att få folk efter sig känns ju sådäär... Har sett en kille på en sida som har "stalkat" min kompis, dyker ofta upp på samma ställen och vet precis vad hon heter och var hon bor trots att de aldrig snackat. Dock är hon ju då inte medlem på någon sida, så såna saker kan ju alltså hända ändå!

Men ska försöka vara modig nu då Brukar hålla ett litet tag tills jag fegar ur och tycker att det ändå inte finns nån drömprins.... 

Man kan inte vinna om man inte vågar satsa. Själv varken skriver jag till, eller svarar, tjejer som inte har ORDENTLIG profilbild. Utseendet spelar visst roll, något annat är rent slitsnack. Kan bli lite less på tjejkompisar som inte har profilbild, vissa har inte ens ifylld presentation, och så klagar de på att de aldrig får kontakt med någon. Nähä?!
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-11 18:00:37 följande:
    Jag har bilder i mitt fotoalbum på Pannkakan. Jag visar det för dem jag vill. Annars är det mest jag som tar kontakt först. Det passar mig.
    Bra att det funkar för dig. Jag skulle aldrig skriva tillbaks till någon som inte har bild eller som inte visar bild i första meddelandet, jag köper inte grisen i säcken. Kan man inte ha en bild så börjar jag fundera över vad det är för fel på människan.
  • Smecker
    Madida skrev 2012-04-11 18:56:50 följande:
    Nu blir det snart väldig jobbigt för min del. Jag räknar med att ni skickar massa bra tankar så jag fixar att vara den bad ass jag kan och bör vara!
    Give 'em hell!
  • Smecker
    Anonym (i) skrev 2012-04-11 21:07:36 följande:
    Höll också på bli knäpp... Gjorde "helt enkelt" så att jag tog fram stativet, ställde in fokus och självutlösaren och knäppte ett (stort) antal bilder... Man känner sig inte helt naturlig, och jag ser minsann lite småsur/uttråkad ut på bilden jag till slut valde. Men den får duga tills vidare. Fick ett andra mail efter att jag lagt upp bilden. En kille som såg helt okej ut och verkade trevlig. Men jag räknar inte med napp direkt  

Sen hörde mitt ex av sig, vilket han gör ibland, och ville träffas ikväll... Som om han kände på sig att jag är ute på jakt efter nytt blod... Har lyckats få ex som inte riktigt vill släppa taget, även om det är de som lämnat. Men de har missat sina chanser nu!
    Är det här du?

• Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-11 21:30:16 följande:
    Förresten Smecker, vad har du för bild? Är det du på den?
    Nej inte på den här.
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-11 21:58:22 följande:
    Grekisk filmsnutt ser jag
    *antecknar*
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-11 22:00:29 följande:
    Det behöver du inte göra,ville bara skryta lite..
    Vill vara förberedd ifall du mot all förmodan väcker mig mitt i natten och frågar. Måste ju svara rätt innan jag choppar dig i småstycken med macheten.
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-11 22:02:52 följande:
    Gullig du
    Om du väcker mig mitt i natten så är gullig det sista du kan vänta dig, din stalker..

Men okej, innan jag choppar dig i småbitar så kanske du kan få lite tid på dig att svara på två frågor:

Hur fan hittade du mig?
    Hur fan kom du in?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!