• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 22:45:17 följande:
    Däremot så tycker jag personligen inte att man som person ska inskränka sig för barnens skull, isåfall ska msn inte separera till att börja med.
    Hur menar du att man inskränker sig för barnens skull? 
  • takida
    lemonina skrev 2012-10-06 11:47:21 följande:
    Jajamän soligt väder ocksåSolig Ska nu gå ut och götta mig i vädret!
    Det gör du helt rätt i, jag ska göra desammaGlad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-06 15:40:20 följande:
    Fy fan vad detta kommer svida i morgon! Drog igenom alla mina olika träningsmoment jag brukar köra (har ett minigym hemma med löpband, pilatesboll och olika sorters vikter). Jag har ökat nästan 10kg i vikt sen i början av sommaren En chock!!! Har kört igenom kroppen från topp till tå och kommer bara äta supernyttigt nu i en månad. Sen måste jag ge upp mina mumsiga cigaretter också Det kommer vara en tråkig Vanilla närmsta månaden och jag kommer vara så le på lax, kvarg, broccoli och kyckling Hahaha men men vad gör det kommer nog vara sjukt nöjd efteråt...

Så nu har jag fått gnälla riktigt ordentligt
    Du är grymHjärta
  • takida
    Cocacola skrev 2012-10-06 18:03:17 följande:
    Skrattande

Ny i djungeln: Låter inge vidare det där tycker jag, är du säker på att han är värd din tid?

Takida: Vill veta mer om de där dejtplanerna men har inte hunnit läsa ikapp än sådet kanske d redan skrivit, men om inte: Tell me more! och lycka till!
    Det är min never ending story dejtObestämd
    Vore synd att säga att det ens går långsamt framåt men ska bli kul att träffa honom ändåGlad
  • takida
    Cocacola skrev 2012-10-06 18:55:52 följande:
    Haha, lär börja med att klara av alla behörighetskurser. Skrattande Jodå, har gjort HP förut. Fått 1.6 som bäst, vilket inte räcker för att komma in via HP-kvoten men borde räcka för att komma in via folkhögskolekvoten om jag för det första lyckas få en 4:a i omdöme. Ett bättre HP vore dock inte helt fel... Behöver både tummar och påhejjande hela året skulle jag tro... Tungan ute
    1.6 på HP är riktigt bra ju, du kommer fixa allt plugg galant{#emotions_dlg.flower}
    Cocacola skrev 2012-10-06 18:58:30 följande:
    Ajaj, jag bör alltså få med mig en Göteborgare då...
    Ja hitta dig en GöteborgareGlad
  • takida
    Anonym (jobbigt) skrev 2012-10-07 21:28:14 följande:
    Låter onekligen som att ni är sugna på en tripp till götetGlad
    Visst är ni det brudar? Skrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-07 21:33:15 följande:
    Klart vi är! Eller iaf jag
    Gött! Då får vi planera in lite party och snygga herrar i götet snart dåGlad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-08 10:31:08 följande:
    Idag är det gymspaning som gäller. Själva träningen är sekundär hahaha Ska ta på mig mina snyggaste träningskläder och till och med plattånga min lilla hästsvans hehe. Risken är att jag köper årskort om det är många snygga herrar där
    Själv spenderas hela dagen lång på bibblan och här finns det inte en endaste kille värd att titta på två gånger.. Kanske lika bra det så jag får pluggat liteGlad
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-10-08 12:31:56 följande:
    Jag fick punka på bilen i morse. Bra start på måndagen!
    Börjat en ny tjej på jobbet idag. Riktigt söt. Singel? Vet inte.  
    Ta reda på det och lägg sen in en stöt om hon är singelGladFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!