• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-10-08 12:41:39 följande:
    Singel FÖR länge låter inte bra, kan ju finnas en anledning till det.
    Hmm, hur länge är för länge. Är jag ett hopplöst fall månne?Obestämd
  • takida
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-10-08 12:49:08 följande:
    Nä, då blir man misstänksam att något är fel på henne.
    Ny tjej på jobbet... hmmm. Jag vet inte, brukar säga att man inte ska äta och skita på samma ställe. Avvakta lite och se hur hon är som person innan man börjar göra framryckningar, det är mitt tips. Situationen kan bli pinsam annars.

Att få ihop det med någon på jobbet är inte att rekommendera nej. 
  • takida
    visma1 skrev 2012-10-08 13:18:56 följande:
    Ja varför inte? Kan ju få jobbet att kännas mer motiverande
    Har aldrig jobbat så mycket som när jag hade en flirt på jobbetFlört var där nästan dygnet runt ju. Galet!
  • takida
    visma1 skrev 2012-10-08 14:06:57 följande:
    Ja svaret kommer säkert vid besök nr 40!
    När jag för 100:ade gången hade fått besök av samma kille så skickade jag honom ett mail. en han svarade inteSkrattande
    Ska jag tolka det som att han är blyg?Obestämd
  • takida
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-10-08 15:52:51 följande:
    Om man hade katt innan bör man iaf inte skaffa fler djur ifall den drar vidare.
    Ensamma mammor är hett, jag älskar barn och dom mig.

Ensamma mammor är bättre i sängen är unga kvinnor utan barn. En teori om det är att de bryr sig mer och är bättre på att kommunicera, inte lika ego.

Fler...

I Norrland blir tjejerna tanter när det fyller 25 år, i Stockholm kan man hitta 40-50 åringar som fortfarande är tjejer/flickor/kvinnor. En helt annan stil.
    Teorin om det är att de i Norrland har gett upp, har inte lika kul och mörkret gör sitt också.
    Intressanta teorierFlört
  • takida
    MrC skrev 2012-10-08 16:20:57 följande:
    Ja det är svårt, men jag tycker att man kan träffas redan efter 3-4 dagar efter första kontakten. Går det längre än 2 månader ger man upp. Självklart ska man hitta en dag/tid som passar båda också.
    Efter 1-3 veckor är alldeles lagom, vad är lagom för er?

Innan man träffas måste man prata i telefon, det är ett måste.
    Jag träffas gärna rätt fort, lite grundinformation är alltid bra att få först men det är ju först när man träffas som man kan bilda sig en mer rättvis uppfattning om personen ifråga. 
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-10-08 17:23:22 följande:
    Med tanke på hur jetbränslet luktar så vågar jag nog säga att det inte är så gott.
    Jag har mitt kontor så att jag har utsikt över rampen. Har jag fönstret öppet när något plan kommer eller går så luktar både jag och rum jetbränsle.  
    Fan det låter ju nästan lite manligt, ungefär som i tonåren när alla killar luktade moppeFlört
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-10-08 17:38:48 följande:
    haha jag vet inte det jag. Kanske! Du får komma och lukta?
    Kastar mig in i bilen på direktenFlört frågan är ju bara om lukten sitter kvar när jag väl är framme?..
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-10-08 18:01:53 följande:
    Troligen inte. Tänkte ju typ ta mig hemåt nu.
    Då skiter vi i det dåSkrattande
  • takida
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-10-08 18:08:19 följande:
    Jag har några till, men de är inte så rumsrena, jag sparar dem ett tag.

Har takida några intressanta teorier?

Ingen intressant teori jag kommer på så här på rak arm men är nyfiken på dina icke rumsrena teorierSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!