Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-04-11 22:29:47 följande:
    Naaaaw
    Hjärta
    Hjärta
    Richtet nicht, auf daß ihr nicht gerichtet werdet
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-11 22:41:40 följande:
    Dina bilder på avataren är minst lika anonyma som min är. Vad har du för info på din profilsida? ålder?
    Jag har minst två bilder på mig själv som jag använt som avatarer, plus ett antal bilder på mig i mitt fotoalbum. Du får väl titta efter vad jag har på min profilsida.

Skillnaden mellan dig och mig är att jag skriver oanonymt i samtliga trådar, och att mina avatarer visar vem jag är, om än inte alltid mig. Du är anonym och står alltså inte öppet för att du skriver i den här tråden.
  • Smecker
    Madida skrev 2012-04-11 22:50:16 följande:
    Fan vad ni tjafsar! Jag har inte tålamod med det ikväll! Skärpning och skicka lite kärlek åt mitt håll istället!!!
    Alltid, vännen. Ibland får du helt enkelt blunda och få en kram.
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-11 22:58:00 följande:
    Jag funderar strakt på att gå och lägga mig nu, vem vet jag kanske vaknar upp pigg, utvilad och sådär strålande glad...Den sista veckan har vart skit men som tur är så lär det bli bättre
    Bra tänkt! {#emotions_dlg.flower} Sov gott
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-11 22:57:54 följande:
    Alla har rätt att vara så anonyma dom vill vara, Jag är nog minst anonym här, Mitt riktiga namn, Min riktiga bild, Mina riktiga tankar och mina riktiga åsikter. 
    Jag bryr mig inte om andra vill vara anonyma eller inte, Det är deras val.  
    Alla har RÄTT att vara det, på samma sätt som alla har RÄTT att ifrågasätta både anledning och motiv till att vara det.

Personligen anser jag att ett borttagande av anonym-funktionen enbart skulle vara av godo, eftersom det skulle innebära en självsanering på forumen. Hur många skulle våga posta sina unkna åsikter om t ex muslimer, politik, våldtäkter och annat skit om de var tvungna att stå med sina nick även i amningstråden, boktråden och musiktråden? När alla kan gå och se vilka åsikter man EGENTLIGEN har och vilken person man EGENTLIGEN är? Det är nog rätt många som skulle tveka både en och fem gånger innan de klickade på Posta-knappen i det läget.. även i den här tråden. Varför är man rädd för att vara öppen med att man dejtar eller vill dejta?
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-11 23:04:31 följande:
    J

Jag är inte anonym i andra trådar,men just här blev det så! men för all del jag kan visa mig.
    God kväll Solig
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-11 23:08:57 följande:
    Nej nu föll du ju för grupptrycket :( 
    Dessutom så färglägger du något som inte är lämpligt att måla på i andra trådar antar jag? :P
    Grupptryck är inte enbart av ondo. Ibland kan grupptrycket få fram nya sidor hos en själv. Eller bilder, om du så vill.
  • Smecker
    Josun skrev 2012-04-11 23:10:25 följande:
    Tror inte det hjälper jättemycket då de som sprider skitsnacket på allvar har skapat nya nicks för ändamålet. Men i övrigt håller jag med.
    Såklart skall det kombineras med en mail/ip-låsning för nicken så att man inte kan skapa nya användare hur som helst. Funkar det på Flashback så kan det mycket väl funka här.
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-11 23:11:31 följande:
    Vaddå måla? Cool

• Smecker
    Racer x skrev 2012-04-11 23:12:32 följande:
    Av dom forumen jag använder så är det bara här på FL man kan vara anonym vilket är väldigt märkligt.
    Det är lite så jag med känner. Märkligt, på min ära.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!