Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Näckrosen skrev 2012-07-30 19:28:01 följande:
    Smart. Tack för tipset!

Väl bekomme Solig en yrkesskada förmodligen haha, och inte kan jag leva som jag lär
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    takida skrev 2012-07-30 21:01:17 följande:
    Imon ska jag ut och åka hoj:) Det lär bli riktigt nice!
    Jag har varit riktigt sugen igen på det denna sommaren. Det var 26 år sdan jag hade MC sist Skrattande
  • Ernst Hugo

Jaha, nu är jag helt dejt-fri och jag känner att jag har förläst mig på HP-pressar Solig

Flörtade över glass-disken på Coop men that`s it, det gick mer på instinkt än tanke *L*

Tips mottages tacksamt hur man kommer i dejt & flirt-mode igen!    

• Ernst Hugo
    Night sky skrev 2012-07-31 18:58:15 följande:
    Tar lite paus från dejtingsajterna kanske? Nä, jag vet inte. Hmm... 
    Men lite flirtande över glass-disken är väl inte fy skam det heller. Du kanske ska ta och ägna dig lite mer åt irl flörtning istället? Det kanske kan få dejt & flört-mode igen?

Tackar så mkt för tipsen, du kanske har rätt {#emotions_dlg.flower}

Jag skall spana mer irl, men är som ngn sa lite blind för det där ibland. Men vid vissa tillfällen är antennerna ute mer Solig 
  • Ernst Hugo
    lemonina skrev 2012-07-31 19:08:32 följande:

Gå en promenad genom parken och kolla på alla nyförälskade parFlört

Meeh, det kommer man ju inte i dejt-mode av Skrattande Se andra i sin tvåsamhet är lite booring.

Vill träffa en kvinna utan att det är en bestämd dejt, bara prata skit och skratta, dricka öl och vara allmänt odräglig för att sedan efteråt upptäcka - Hey, henne vill jag träffa mer Solig 
  • Ernst Hugo
    lemonina skrev 2012-07-31 19:22:07 följande:
    Haha men jag skojade lite bara. Men vad är det som inte går bra då? Ser du inget intressant på HP eller?
    Jo, men den senaste veckan har jag antingen inte fått svar eller är det så torra svar att jag inte visste hur jag skulle svara Oskyldig Verkligen mest sugen på att prata med någon som är lite spirituell, rolig och om man får drömma lite sällsam.

Hittade en press som gjorde att jag gjorde sälklappen (lite ung iofs men vafan) den var underbar Drömmer och skrev ett svar som jag själv var nöjd med. Tror ni hon behagar vara inne sedan dess, nähäää Skrikandes

Skall visa den...

• Ernst Hugo
    Night sky skrev 2012-07-31 19:34:22 följande:
    Jag är totalt blind för flörtande irl...

Just nu är jag också lite nere i svacka när det gäller Hp.. som jag sa till en vän häromdagen.. jag kräks på nästa som frågar vad jag har för intressen!
    Ja, men så snart man själv ser sig ställa en "standardfråga" får man ju stelkramp och änn värre om man får den.Glad

Den här gjorde mig tokigt nyfiken:

Jag vill träffa dig som är lite lite mer pedantisk än jag och som också skrattar åt papphammar.
    Du som är bra på att sova middag och har en katt som du döpt efter en seriefigur eller jazzmusiker och vill följa med på ett nattdopp och morgondopp och som har besökt Ulan Bator ett par gånger och som samlar på brödkorgar eller cykelkorgar. Du som vändsteker ägg och tycker att statsministerns frisyr är hans vassaste kort, som gillar att relaxa framför en kulörtvätt i spinn och har ett paradis som jag kan få komma på besök i. Jag vill träffa dig som viker hundöron och stryker under i böcker, som sjunger i duschen och tycker om päronträd och bensinstationer och lärt dig vispop-böckerna utantill.

Och/eller är snäll och tycker om att pussas och kramas.
    Ca y est!

• Ernst Hugo
    lemonina skrev 2012-07-31 21:08:13 följande:
    Ja hennes presentation var annorlunda. Undrar hur länge hon satt och filade på den? Eller också är hon jätte bra på att komma på saker fort.  Men någon gång måste hon väl komma in så hon läser vad du skrivit, du får ha lite tålamod. Glad Men tycker du om bensinstationer och är väldigt pedant då? *fniss*

Vill du läsa mitt svar?
  • Ernst Hugo
    lemonina skrev 2012-07-31 21:11:45 följande:

Ja om du vill dela med dig så gärna:)

Hajsa

Lång malmöman här vars senaste katt hette Fidel Cattstrå, och som aldrig varit i Mongoliet men gick runt några kvällar ensam i Shanghai. Vändsteker mina ägg och följer gärna med på nattdopp ;)

Du skriver som jag dansar - lite avigt men ack så rätt.

Kan vi bara vara överens om att vi inte nämner, självförverkligande resor, myskvällar och yoga? För övrigt gör jag ohemult goda pannbiffar om du vill smaka?

//E  
  • Ernst Hugo
    takida skrev 2012-07-31 21:19:11 följande:
    Du kan verkligen det där med att skriva:) 
    Tack {#emotions_dlg.flower} men hur tusan gick dejten?
    lemonina skrev 2012-07-31 21:20:57 följande:
    Haha det låter ju som om ni två skulle passa ihop lika bra som korv och mosSkrattande Hoppas hon svarar nu då.

Tack Solig snällt sagt. Ja hoppas det lilla trollet hör av sig

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!