Näckrosen skrev 2012-08-14 19:02:32 följande:
Å, vad jag tycker det här med dejtande och känslor är jobbigt!!!!
Killen som jag "dumpade" för några veckor sedan och sedan ändå "sov" över hos samma natt... Kommer ni ihåg? Jag skrev om honom då. Vi har varit bästa vänner i 10 år, han, hans ex, jag och mitt ex... Vi hade inte setts så mycket på ett bra tag, så jag ville bryta/ta en paus och se om det finns någon annan i stället.
Sedan dess har vi hörts varje dag (tom när han var utomlands med 4 polare). Vi pratar om ALLT, och då menar jag verkligen allt. Vi kan öppna oss och berätta om sådant som ingen annan vet, inte ens våra mammor.
De senaste 3 dagarn har vi träffast och fikat 2 gånger.
Vi vill båda ha varann. Jag vet det, fast vi inte har pratat om det. Men just nu fungerar det inte att ha ett förhållande för honom. Pressen att räcka till även för mig blir för stor för honom.
GAAAHHH!!!! Jag blir tokig! Jag vill ha honom som han är och finnas när han behöver mig, men hur länge ska jag orka vänta på att få det jag vill ha?!
Samtidigt fungerar det inte att inleda med någon annan. Har kommit fram till att det var därför det inte fungerade med "mr perfekt" som jag dejtade för ett par veckor sedan. Kunde inte sluta tänka på honom.
Har ni några bra tips är ni välkomna med dem, men ni behöver inte. Ville mest skriva av mig...
Få se nu..........
Mannen i badrummet är en gammal vän som du dumpade efter du haft honom som nattgäst? Efter det så ni pratat mycket och du vad är det för press han har? Var det inte du som dumpade?
Mr Perfect dubbeldejtade med andra oc han märkte det eller du hade inte fokus. Har har fattat allt rätt?