Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Näckrosen skrev 2012-08-10 19:38:17 följande:
    I morgon ska jag luncha med mannen jag helst av alla vill ha. Hoppas att han kommer på det snart oxå, så jag kan lägga ner nätdejtandet.
    Tror att det var pga honom jag inte fick några känslor för "killen i badrummet" förra veckan...
    Håll gärna någon tumme eller två för mig i morgon, fast det inte är någon jag träffat på nätet..

Lycka till {#emotions_dlg.flower} och Happy dating
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    Näckrosen skrev 2012-08-10 22:32:56 följande:

Nej, den frågan ¨får man inte så oft IRL som tur är!

Då o då på ICA Solig
  • Ernst Hugo
    lemonina skrev 2012-08-11 10:22:54 följande:
    Drömde en mardröm i natt som kändes så verklig. Drömde att jag skrev en massa elaka saker i tråden och gjorde folk upprörda så jag blev anmäld och polisen skulle komma och hämta mig och grejer. Fy farao! Var tvungen att försäkra mig om att så inte var fallet genom att gå in här och kika.Tungan ute

Läskigt med drömmar som känns så där verkliga första stunden efter man vaknat Glad Grattis till dejten, du låter nöjd!

Själv tycker jag det är krångligt om man har kontakt och skall dejta någon som finns på FL Cool då kan man ju inte skriva av sig här i tråden *L*  
  • Ernst Hugo
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-11 10:46:18 följande:
    Är det vanligt att ni hittar dejter via FL? Vart hittar ni dem? Jag brukar få inbox av killar men de har ju oftast inga bilder osv så då är det ju inte intressant.
    Vanligt är fel ord, men händer med jämna mellanrum Tungan ute när man börjar prata i en tråd och upptäcker efter kort eller lång tid att man gillar den andres stil.
  • Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-08-11 12:00:26 följande:
    Ni som dejtat någon här på FL, är det folk ni träffat på i sextrådarna eller på andra delar av FL?

Har inte blivit inboxad av någon men så brukar jag skriva anonymt. Vågar inte riktigt ta första steget och börja inboxa för som tjej verkar man kanske lite väl het på gröten då . Fast de som jag tycker är intressanta verkar dock redan upptagna tyvärr .

Vet du att de är upptagna eller är det som du tror?
  • Ernst Hugo
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 13:31:29 följande:

Hahaha nää inte lätt att vara lejon
    Så här stod det om mig och min kommande dejt Solig

Lejonet kommer att bli stimulerad av Tvillingarnas lättsamma sätt även om Tvillingarna kan bli nästan överväldigande av Lejonets energi.
    Men som den starka personlighet Lejonet är kommer det inte vara några problem och Tvillingarna följer gärna Lejonets ledning. En riktigt rolig affär och ett härligt förhållande.
  • Ernst Hugo
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 20:43:52 följande:

Hahaha vart hittade du det?

www.astroguide.se
  • Ernst Hugo
    ulfsas skrev 2012-08-12 20:58:46 följande:
    HAHA.
    Körde den på mig och xet.
    Rätt mycket som stämde in.
    Lite väl mycket kan jag säga.
    Klart att man väljer det som passar men det stod att vi inte passade så bra ihop. Kunde visserligen bli både flipp eller flopp.
    Synd inte internet fanns 1991... {#emotions_dlg.djavulsk}

Jag körde en snabbscanning på de jag dejtat senaste två åren och skrattade så jag klappade mig på lnäna - stämde otäckt bra Solig
  • Ernst Hugo
    Näckrosen skrev 2012-08-14 19:02:32 följande:
    Å, vad jag tycker det här med dejtande och känslor är jobbigt!!!!

Killen som jag "dumpade" för några veckor sedan och sedan ändå "sov"  över hos samma natt... Kommer ni ihåg? Jag skrev om honom då. Vi har varit bästa vänner i 10 år, han, hans ex, jag och mitt ex...  Vi hade inte setts så mycket på ett bra tag, så jag ville bryta/ta en paus och se om det finns någon annan i stället.
    Sedan dess har vi hörts varje dag (tom när han var utomlands med 4 polare). Vi pratar om ALLT, och då menar jag verkligen allt. Vi kan öppna oss och berätta om sådant som ingen annan vet, inte ens våra mammor.
    De senaste 3 dagarn har vi träffast och fikat 2 gånger.
    Vi vill båda ha varann. Jag vet det, fast vi inte har pratat om det. Men just nu fungerar det inte att ha ett förhållande för honom. Pressen att räcka till även för mig blir för stor för honom.

GAAAHHH!!!! Jag blir tokig! Jag vill ha honom som han är och finnas när han behöver mig, men hur länge ska jag orka vänta på att få det jag vill ha?!

Samtidigt fungerar det inte att inleda med någon annan. Har kommit fram till att det var därför det inte fungerade med "mr perfekt" som jag dejtade för ett par veckor sedan. Kunde inte sluta tänka på honom.

Har ni några bra tips är ni välkomna med dem, men ni behöver inte. Ville mest skriva av mig...
    Få se nu..........

Mannen i badrummet är en gammal vän som du dumpade efter du haft honom som nattgäst? Efter det så ni pratat mycket och du vad är det för press han har? Var det inte du som dumpade?

Mr Perfect dubbeldejtade med andra oc han märkte det eller du hade inte fokus. Har har fattat allt rätt? Solig    
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!