Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-08-04 11:17:46 följande:
    Ernst Hugo. Fick du något svar från donnan med den häftiga presentationen?Glad

Nää hon har inte varit inne sedan dagen innan jag svarade henne, det lilla trollet Gråter misär....
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    Cocacola skrev 2012-08-04 12:59:36 följande:
    Var ut i solen och åt lite hallon, hör mobilen när jag är på väg in men hinner inte svara. Var helt säker på att det var exet för kidsen ska dit idag men jag hade fel. Det var J.

Måste ladda lite mentalt innan jag ringer upp, vad ska jag säga? Har ju dessutom lovat att ses, vill väl ses också men ja... Har ju både undvikit det och inte haft tid men just ikväll har jag tid, är barnfri och klurade lite på om jag skulle umgås med någon. Flyttar ju dessutom om två veckor så det är väl kanske meningen att vi ska ses ikväll då.

Annars klurar jag mest på om det blir någon dejt imorgon eller ej. Kan bli vilket som, ska iaf åka och kika på stället dit jag ska flytta och sova där en natt.

Kanske inte borde träffa J ikväll ändå, vet inte alls vad jag ska säga. Men jag vet inte om jag får tillfälle igen innan jag drar och jag ska träffa honom innan dess så det kanske är lika bra att få det gjort.

Man kan bara ses utan att ha en plan.......bara känna efter lite Solig
  • Ernst Hugo
    Madida skrev 2012-08-04 14:36:32 följande:
    Kramas?

Ja, men ännu hellre en kall öl någonstans i Malmö ikväll?
  • Ernst Hugo

Jaha nu vill jag höra hur det går med era dejter ! Själv är jag på ruta 1 och vetefan hur det känns Solig

• Ernst Hugo
    Night sky skrev 2012-08-05 10:30:47 följande:
    Här står det också still... men en vecka kvar, sen ska det dejtas minsann!

Har hon fortfarande inte läst ditt meddelande på var det hp?

Nä, lill-trollet har inte varit inne o läst. Gråter

Vad händer om en vecka då, semester? singelkryssning?  Drömmer
  • Ernst Hugo
    Night sky skrev 2012-08-05 11:38:13 följande:
    Attans.. men då är det ju liksom inte kört iallafall. Hon kanske blir eld och lågor när hon väl läser!

Om en vecka kommer jag hem igen. Och då ska jag dejta. Har ett ragg på G och vi har haft daglig kontakt i ett antal veckor nu men inte kunnat ses då jag inte varit hemma. Men när jag kommer hem ska det bli av

Vill/ska inte du med på singelkryss då?
    Uppskattar att du frågar, men njae kanske inte riktigt min grej Oskyldig
  • Ernst Hugo
    Night sky skrev 2012-08-05 11:59:31 följande:
    Hehe.. nähä, och vad är din grej då?

Tja, långbord under äppleträd på Österlen med hemmagjord Calvados efter maten i goda vänners lag Drömmer
  • Ernst Hugo
    Näckrosen skrev 2012-08-05 12:23:32 följande:
    Fick just ett sms där han pratar om att hänga sig. Känns skitjobbigt. Samtidigt kan inte jag ta på mig om det skulle bli så. Jag kan inte styra mina känslor,tyvärr. Men det kommer nog dröja ett tag innan jag dejtar igen...
    Var det han i badrummet?
  • Ernst Hugo
    Night sky skrev 2012-08-05 13:35:06 följande:
    Åh låter ju inte helt fel.. men lite ombyte kanske?  
    Med risk för att vara motsträvig så tackar jag nej om det Siljaline som är ombytet Flört
  • Ernst Hugo
    Näckrosen skrev 2012-08-05 13:59:50 följande:
    Ernst Hugo: ja, det var han i badrummet... Kan ju inte hinna med fler samtidigt

Nä egentligen inte Oskyldig men jag hade iofs lunchdejter som ehum hamnade i badrumssituationer Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!