Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-24 22:09:35 följande:
    Nje det låter lite halv lurigt tycker jag, Men han nobbade ju inte och du har ju gjort psykologiska framsteg i still med månlandningen idag då =)

Vad jag är braFlört Nä men jag är inte helt galen och följer ett helt svensexe- gäng med ut, de kanske tar mig för en glädjeflicka.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 22:29:16 följande:
    Lemonina: klart du vågar! Låter jättekul . Jag vill också
    I sådana fall måste jag hitta kvinnligt sällskap att ta med mig.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 22:32:15 följande:
    Lemonina: Me Me Me *viftar och hoppar*;-D hahaha

HAHA kom hit!Gladmen ajaj inte röra brudgummenFlört
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-24 22:36:24 följande:
    Fan vi hakar på hela buntenSkrattande

Jaaa fasen vad roligtSkrattandehaha
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-04-24 22:38:25 följande:
    Jag hade inte heller följt med nån ut jag inte känner utan eget sällskap i så fall.
    Nej men precis det känns inte bra. Så vi får väl se vad som händer kanske får jag med mig någon eller också får han slita sig en sväng eller också blir det inget.
    Jag är bara glad att han nappade och jag inte blev nobbadGlad 
  • lemonina
    magus skrev 2012-04-25 10:56:12 följande:
    Godmorgon Tänkte att det var lika bra och kliva fram ur garderoben.. Det är jag är Axl.. Orkar inte fjanta mer med anonymiteten..  Dagens chock. ..för en del haha Flört Men smarta som ni är så har ni säkert redan räknat ut detta.
    Tänkte nästan starta en tråd som hette Hjälp: mitt anonyma är mer intressant än mig (Jekyll/ Hide flåt hyde effekten..) haha.. Så. Nu vet ni :P

Hur mår alla?

Välkommen som  Magnus istället:)
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-25 16:54:12 följande:
    magus står det väl iofs :P vilket är typ "magiker"

Haha oj då! sorry Magus.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-25 17:03:30 följande:
    Kunde inte låta bli :/ Har för mig att Magnus kommer från magi något också. 
    Ja, rätt ska vara rättGlad
  • lemonina
    Legacy skrev 2012-04-25 17:37:15 följande:
    Jag sitter fortfarande i linköping jag, har ätit mig äckligt mätt på smörgåstårta och tårta idag Glad

Gött med smörgåstårta! GladMen det kan bli lite för mycket av det goda ibland. Speciellt majonäsen.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-25 18:09:14 följande:
    Ang ålder så tycker jag att 10 år minus eller 10 år plus är helt okey........Drömmer

Jo jag har haft nå hemskt ont i min tå i natt.......trodde de var gikt HA hA....men chefen sa att det nog är en sena som är överansträngd eller inflammerad.......känns inte som det blir bättre.....har inte sovit nästan ngt  natten som var .....

Skit......EN TÅ!! Obestämd Jag har ju inte ens tå flörtat......Rynkar på näsan

Tror nog det beror lite på var man befinner sig i livet.Glad Skulle jag dejta någon som var tio år yngre skulle han vara 22 år. Vilket är alldeles för ungt. Tio år äldre skulle inte heller kännas bra. Har svårt att ens tänka mig någon äldre än 37. Kanske för att jag inte själv fattar att jag är så gammal som jag är haha.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!