Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-04-26 22:44:15 följande:
    Jag ska upp till mina föräldrar ngn vecka i sommar sen vill jag neråt Sthm.........Blir väl ngn mc.träff med tältmunderingen ....Sen i höst ska jag åka utrikes.....Jag SKA det!!

Ifall jag hittar ett jobb och får lite ledigt ska jag åka på sådan där singelresa till Malaysia. Min dröm är Borneo. Skulle gärna åka dit, tror det är fantastikst.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-26 22:50:31 följande:
    Jag tar den
    Mäh!!! Hur gick detta till?? Har du någon specialknapp eller?
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-26 22:50:44 följande:
    kkkjljk
    Haha var det ett försök till att kamma hem det?
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-04-26 22:55:33 följande:
    Äh, Smecker tog den bara för att jag råkade hamna i ett videosamtal med en canadensare istället Skrattande Jag bjuder på det! Flört
    Ooo spännande en canadensare, berätta merGlad
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-04-26 23:08:56 följande:

Haha, nej då. Det råkar vara en helt underbar canadensare, boende i canada och gift med min kusin. Skrattande

Sorry Lemonina, datorn äter upp min text för tillfället, mkt irriterande!

Haha ingen fara.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-26 23:13:48 följande:
    Jag måste lägga mig,ska upp i morrn, men det känns inte tryggt alls..skulle haft en shäfer här....;((
    See ya...
    Natti natt{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-04-26 23:09:51 följande:
    Hands up for you! Haha.. du är bara för skön!

Jag fattar inte hur det gick till. Här satt vi i godan ro och försökte komma på saker att säga för att nå ända fram. Lite artighetsfraser fram och tillbaka. Vips tittade jag bort i någon minut så var vi helt plötsligt på inlägg 30010Förvånad
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-04-26 23:15:01 följande:
    Äh, uppdatering av läget!

Fikat med mina barn på stan, och på fiket fanns två bebisar, varav en på max nån vecka - sååå gullig! Vilket jag påpekade för barnen varpå äldsta kontrade med att om jag vill ha en bebis är det bara att jag hittar någon ny att gifta mig med och skaffar en. Hur ska jag tolka det tro? Drömmer Vet för övrigt inte om jag ska tala om för honiom att man inte behöver vara gift för det, men å andra sidan tycker jag att han låter så gulig när han tror det...

Sen har jag min första barnfria natt i natt. Känns väldigt ovant. Men med tanke på hur jag känner mig tror jag faktiskt att jag kan sova. För nog är jag trött, och sömnig - bra det med tanke på de senaste veckorna. :P Men det är väldigt tyst och tomt här.    

Haha barn är för söta. Vet aldrig vad som kan komma ur deras munnarFlört
  • lemonina

Jag som är lite svartsjuk utav mig sitter nu här och skäms när ni skriver. Har aldrig direkt märkt av det i tidigare förhållanden, förutom i mitt förra. Så jag hoppas det försvunnit tills nästa.Skäms 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!