Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-04-26 22:10:41 följande:
    Har jag missat nåt nu?Obestämd
    Tror kanske att Målar havet blått förväxlat dig med Legacy. Flört Tyckte att de snackade om att resa här om dagen hihi.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-04-26 22:13:05 följande:

Jo, fat nu orkar jag inte kommentera fler gamla - dessa var jag ju bara tvungen dock... Men lite frammåt kom vi ju

Men det är skit bra. Snart ror vi i hamn!Skrattande
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-26 22:14:32 följande:
    AbsolutGlad
    Jag åker mitt i ett arbete vi har i skolan dock... Men vår plan är att bli klara en vecka tidigt så jag slipper ha med mig böckerna ner. Håller alla mina tummar och tår!

Ja inga böcker på semestern. Samt att det är nog skönt för er att bli klara innan så du slipper ligga och tänka på det på stranden. Håller också tummar och tår för detGlad
  • lemonina

Tycker det är lite läskigt när jag går in på HP och ser att en och samma person varit inne över 20 ggr och inte sagt något. Jag börjar lite smått bli lite förundrad över vad de gör där på andra sidan av datornObestämd Men jag har faktiskt börjat blockera nu, när personerna kommer dyker in över 15 ggr utan att maila.

• lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-26 22:22:21 följande:
    Vad ska ni alla göra på semestern då?

Ja som student blir det kanske ingen semester, lite beroende på om jag får jobb. Eller också blir det en jätte lång semester utan betaltRynkar på näsan Vad ska du göra?
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-26 22:28:01 följande:
    AJDÅ Ja de va ju så de var ........Tack LemoninaSkrattandeBra koll på ressällskape!

Tror det var så.Obestämd Men jag kan ha felGlad
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-04-26 22:30:13 följande:
    Blir en sväng till Norge och hälsa på mina föräldrar och lillebrödrar
    Vad roligtGlad Kommer pojkvännen med?
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-26 22:45:38 följande:
    Näe jag ändrar mig nu. Jag ska fan på liseberg och ha roligt istället för att låta någon annan styra över hur man mår. 
    Ni får dras med mig och mina humörsvängningar ett tag till iallafall.
    Du är tillbakaGlad Varför stack du bara så där???Rynkar på näsan
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!