Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

magus skrev 2012-04-25 18:13:47 följande:
    meh nu blev det fel igen..
    har du en personlighetsklyvning?Flört
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-25 18:09:14 följande:
    Ang ålder så tycker jag att 10 år minus eller 10 år plus är helt okey........Drömmer

Jo jag har haft nå hemskt ont i min tå i natt.......trodde de var gikt HA hA....men chefen sa att det nog är en sena som är överansträngd eller inflammerad.......känns inte som det blir bättre.....har inte sovit nästan ngt  natten som var .....

Skit......EN TÅ!! Obestämd Jag har ju inte ens tå flörtat......Rynkar på näsan

Tån får krya på sig föresten.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-04-25 18:21:56 följande:
    Haha, ska jag dejta nån som går i 9:an menar du? Det ingår inte i mina planer Skrattande

Hoho vad kul:) Nästan olagligtFlört
  • lemonina
    magus skrev 2012-04-25 20:36:32 följande:
    Hallå.. Har alla gått och lagt sig..?

Mhb: Hoppas det blir bättre med din tå oxå.

Smecker : HAN är väl den som skapat FL?
    Nä jag är vaken. Jag har bara inte så mycket att säga. Det har inte hänt så mycket under dagen förutom en massa pluggande bara. Har du inget roligt att berätta?Glad
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-25 20:47:15 följande:

Jag är vaken... Är på kurs och middagen pågår för fullt men min mage har pajat ihop (antagligen magkatarr) och jag pallade inte längre än genom halva huvudrätten.... Ligger på hotellrummet nu och deppar.

Usch vad tråkigt:( Hoppas du känner dig bättre snart.
  • lemonina
    magus skrev 2012-04-25 20:49:38 följande:
    Nånting roligt..? Tja.. bytt slang på bakdäcket på cykeln iaf. Så nu kan jag cykla igen..  :)
    Annars.. Nja.. Letar fortfarande efter en ny lämplig kaffemugg.. Det får ju inte vara vad som helst ju..
    Vad tror ni om den här.. ?

www.zazzle.se/onska_kop_en_vokal_mugg-1686458...

Ja den var annorlunda iallafall.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-04-26 11:47:17 följande:
    Tack! Nej, det var inte ett dugg roligt heller. Att han dog är det värsta jag har varit med om, och det kommer alltid att finnas med. Jag blir aldrig densamma som innan, och kommer alltid att ha ett barn för lite.

Om någon vill veta mer så får ni inboxa, jag tar inte illa upp. Men gissar att det drar ner stämingen i tråden en del och sen finns det ju de som oroas och mår dåligt i önodan för att de får fler saker att oroa sig för, och det kan vi ju undvika. Ingen blir gladare för det. Ni behöver för all del inte fråga heller, har fullt upp med mejlande ändå... :P  

Back on track, nu snackar vi mer dejtande, osovande, bilkörning, finsk honung eller whatever... Glad
    Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att det är jätte sorgligt att läsa och att även jag beklagar. Styrkekram{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina
    Madida skrev 2012-04-26 19:09:26 följande:

På tal om olika personligheter. Någon som såg Arga snickaren igår? Tänk att försöka renovera ett hus med den kvinnan!

Tror jag bara såg reklamen för Arga snickaren. Var det hon som skrattade och gjorde grimascher bakom ryggen?
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-26 19:16:02 följande:
    Hej tråden!

Ser i kors. Har jobbat som en tok idag. Har bara så sjukt svårt att varva ner jämt.

Kul att vi är några som jobbar/jobbat inom psykiatrin Mycket roligt jobb inga limousiner i dag dock Hade hoppats på en helikopter eller åtminstone en till limousin men nää...

Hej VanillaGlad Låter som du har en grym arbetsplats.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!