Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Hahaha ja, man slutar aldrig förundras
Hahaha ja, man slutar aldrig förundras
Min "kollega" som har en crush på mig kommer på julfesten imorrn. Jag är lite sugen.. Men nääää. Jag hör snacket som det kommer föda redan nu. annars skulle det vara nära och bra.
Min dröm är att hitta en stor manlig trygg famn att krypa upp till, helst igår
Var finns de?
Ämne: SV: SV: SV: SV: SV: SV:
Jag förstår. Ha det så bra
jag skrev:
--------------------------------
Ditt smeknamn här kanske är lite förvillande? Casanover har jag stött på tidigare. Lite väl många
. Det känns inte så intressant faktiskt. Jag är säker på att någon annan gillar stilen du kör!
c..... skrev:
Ingenting speciellt tro mig och detta har jag bara frågat dig och ingen annan här. Har inte varit ute på ett tag och inte heller på Happypancake heller och egentligen erbjuder jag bara det som jag alltid har erbjudit. Jag brukar inte låta damerna stå för notan i mitt sällskap. Du kanske tycker är konstigt men sån är jag. Jag fick syn på dig för en stund sen och tänkte bara spontant bättre att fråga än att gå ville eller fundera sen; fan jag skulle ha frågat; men det är svårt att prata så här. Låter mycket bättre LIVE
jag skrev:
Imorgon är det företagsfest :. Det ska bli superkul!
Nja, spontant i all ära men det du erbjuder känns lite väl spontant. Jag hoppas att någon annan hakar på :). Var bär det av då?
c.... skrev:
Varför morgondagen? Är det något speciellt eller bara bestämt.
Jag har faktiskt tänkt gå ut ikväll och tänkte fråga dig om du ville göra mig sällskap. Allting annat tar jag hand om. Du skall bara ha god vilja och humör
jag fruktmix skrev:
Hej hej
Här blir det lugnt. Laddar för morgondagen istället ;) själv då?
c.... skrev:
Hej
Vad skall du göra ikväll?
Och nu kan ni kalla mig rikspucko no 1
Nu har jag laddat upp inför festen ikväll. Fy vad roligt det ska bli
. Synd bara att det är på hemmaplan. Men det kan ju vara skönt att slippa tänka på killar för en gångs skull och bara ha roligt
.
Nu har jag pimpat mig själv och dricker cider. Det känns som att det blir en bra kväll