Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-13 20:57:30 följande:

ha, passa dig eller så bokar jag in en dejt

jag kan massa sånna där kassa ordvitsar med, de brukar kunna ta död på... de flesta. Hrm kanske ska inventera humorförrådet. Är ju uppenbart göteborgsskadad!

Jag har bott i Göteborg en sväng för en massa år sen. Jag är rätt van. Chefens bror hade väldiga problem med att jag var 08a.

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-13 20:52:34 följande:
fast jag får tuppjuck på det där med att man ska ta det så sakta och allt. Antingen så känns det okej så kör man eller så känns det ... ja "åh vi måste ta det så jävla lugn" då tror jag inte det är så rätt. Eller jag kanske bara ser mina egna erfarenheter nu där killen satt upp ett schema hur och vad man gjorde under vissa veckor i dejtingschemat typ. Och hur mycket man skulle ses, och ... yack.
Så, dethargåttförfort går jefligtfetbort, för mig, men känn efter, om det känns kompisstadiet nu så tror jag inte att det kommer kunna bli någon flammande kärlek av det. Du vet de där fjärilarna i magen osv
Nä, jag håller med. Är det rätt så går det ofta undan. Jag har inte tålamodet att vänta och se om det blir något... då känns det liksom inte rätt.
Jag börjar tänka på logistik så fort jag ska dejta någon som har barn.. hur får vi plats i bilen? Då är det ett krav att hon har körkort och egen bil... och sånt där... onödigt, innan det ens är tal om någon dejt. hahahaha
kristinah skrev 2011-11-13 20:56:55 följande:
mike och Niklas - det där med barn är det många som t o m skriver till mig och påpekar:
"OM det inte varit för att du har så många barn hade jag nog varit intresserad..men du vet, ett barn ok men tre...? näe"
idioter
håll hellre tyst tycker jag
eller de där som måste fråga:
är det samma pappa till alla barnen?
Nu är det ingen som har påpekat att barnen har varit något hinder. Tjejer svarar nog inte alls istället...