• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Smecker
    Niklas2k skrev 2011-11-17 16:57:15 följande:
    Jaaa, verkligen. Nu säger jag inte att jag aldrig masserar eller kliar min partner. Det är dock inget jag gillar även om jag uppskattar beröring, ömsesidig beröring förstås.
    Inte ens fotmassage? Fyy.. det som är det bästa som finns, att ha makten över hennes avslappning i mina händer
  • Nicke
    Smecker skrev 2011-11-17 17:06:01 följande:
    Inte ens fotmassage? Fyy.. det som är det bästa som finns, att ha makten över hennes avslappning i mina händer
    Jag ger avslappning på annat sätt. Jag lovar.

Sitter fortfarande och tjurar för att jag inte ska på dejt alldeles strax

• Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 17:08:27 följande:
    Sitter fortfarande och tjurar för att jag inte ska på dejt alldeles strax
    Skall du visst, ta poolskötaren Oskyldig
    Smecker skrev 2011-11-17 17:06:01 följande:
    Men åååhhh, att få fotmassage är det absolut bästa som finns! Det är nästan så man dreglar för att man glömmer svälja liksom.
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 17:09:44 följande:
    Men åååhhh, att få fotmassage är det absolut bästa som finns! Det är nästan så man dreglar för att man glömmer svälja liksom.
    Vadå "nästan"? {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 17:09:44 följande:

Oke jag tjuter av skratt och sparkas och tårarna sprutar om någon försöker röra mina fötter, no way in hell

Bara tanken på det fick mig nästan att lägga mig på golvet i fosterställning ju och det ser nog INTE bra ut om jag gör på jobbet va?   
  • Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-17 17:08:10 följande:
    Jag ger avslappning på annat sätt. Jag lovar.

Jaha är det nu vi ska köra handuppräckning om att du får förklara exakt hur du menar
    Smecker skrev 2011-11-17 17:13:58 följande:
    Vadå "nästan"? {#emotions_dlg.djavulsk}
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 17:14:22 följande:
    Oke jag tjuter av skratt och sparkas och tårarna sprutar om någon försöker röra mina fötter, no way in hell

Bara tanken på det fick mig nästan att lägga mig på golvet i fosterställning ju och det ser nog INTE bra ut om jag gör på jobbet va?   
    Oj så olika man kan vara. Jag tycker verkligen att det är fantastiskt. Men nej, skippa fosterställning på jobbet
  • Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 17:15:26 följande:
    Jaha är det nu vi ska köra handuppräckning om att du får förklara exakt hur du menar
    Jag beskriver inte, jag visar. Oskyldig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!