• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-17 21:05:38 följande:
    Står väl i min profil?
    kanske det gör men jag kommer inte in på den....;(
  • Cosan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-17 20:51:00 följande:
    fasiken va det tar på en att hålla till i dejtingträsket... Har mailat med en kille i ett par månader o även pratat en del på msn, han verkade hur mysig som helst. I veckan bestämde vi att vi ska ses, han var mer på än vad jag var. Blev vänner på facebook. Fick mail att han tycker jag är fin. Sen har han pausat sitt medlemskap och tagit bort mig från facebook o på msn. Vad hände där liksom??? 
    Sjukt frustrerande att snacka med olika killar o prata om sig själv o ditten o datten för att sen bara rinna ut i sanden.. 
    Ja, kan bara hålla med. Finns faktiskt mycket annat roligare i livet. För tillfället håller jag mig helt lugn med dejtande.  
  • Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 21:03:55 följande:
    Suck.. är jag paranoid eller är jag paranoid??!!
    Nu när en kille visar intresse och jag faktiskt känner intresse tillbaka så kommer mina tankar. Hur vet man om en kille bara är ute efter sex?
    Han är så go och verkar genuin intresserad men jag kan inte låta bli att tänka att han bara "spelar, smickrar" osv för att säkra sig lite sex...
    Så...hur vet man?? Eller kan man inte veta?
    Jo, fråga han såklart, men hur vet man om svaret som han ger är ärligt?  
    Klart du är paranoid. Om det värsta som kan hända är att han är ute efter sex.. är det egentligen SÅ illa? Då tycker jag att din misstänksamhet är värre, för det kan förgifta relationen mellan er. Man kan aldrig någonsin veta. Aldrig. Så vad är då poängen med att grubbla över det?
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-17 21:08:59 följande:
    kanske det gör men jag kommer inte in på den....;(
    Då får du väl skicka PM ;)
  • Anonym (ny)

Det känns skönt för jag och min dejt är på samma plan. Vi tycker lika om det mesta men framför allt att vi ska ta det lugnt och känna oss fram för vi är båda rädda då han varit i ungefär samma situation som mig innan. känns bra!

• Anonym (jobbigt)
    Cosan skrev 2011-11-17 21:09:20 följande:
    Ja, kan bara hålla med. Finns faktiskt mycket annat roligare i livet. För tillfället håller jag mig helt lugn med dejtande.  
    ja visst finns de det;)
    jag ska på en troligen grym fest om ett par veckor, det blir jag o 25 par, haha
    behöver jag ens nämna att det inte finns några i min bekantskap som ens känner några andra singlar än mig...
  • Anonym (Min tur snart?)
    Smecker skrev 2011-11-17 21:11:25 följande:
    Klart du är paranoid. Om det värsta som kan hända är att han är ute efter sex.. är det egentligen SÅ illa? Då tycker jag att din misstänksamhet är värre, för det kan förgifta relationen mellan er. Man kan aldrig någonsin veta. Aldrig. Så vad är då poängen med att grubbla över det?
    Det värsta som kan hända är att jag blir sårad! Jag tycker jag har blivit sårad tillräckligt och vill inte utsätta mig för det igen!
    Jag är ute efter mer än sex.. så är det bara det han är ute efter så vill jag inte träffa honom mer... och det kan jag inte avgöra om jag inte får ärliga svar ifrån honom eller om han bara leker med mig. 
  • Cosan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-17 21:14:56 följande:
    ja visst finns de det;)
    jag ska på en troligen grym fest om ett par veckor, det blir jag o 25 par, haha
    behöver jag ens nämna att det inte finns några i min bekantskap som ens känner några andra singlar än mig...
    Men DOING, Snacka om att känna sig som outcast i det sällskapet. Kanske kan bli grym fest ändå? 
  • Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 21:18:41 följande:
    Det värsta som kan hända är att jag blir sårad! Jag tycker jag har blivit sårad tillräckligt och vill inte utsätta mig för det igen!
    Jag är ute efter mer än sex.. så är det bara det han är ute efter så vill jag inte träffa honom mer... och det kan jag inte avgöra om jag inte får ärliga svar ifrån honom eller om han bara leker med mig. 
    Du kommer säkert att bli sårad fler gånger i livet, det är ofrånkomligt. Ur det lär vi oss och kommer ur en erfarenhet rikare. Du kan inte veta ifall han är ärlig eller inte, du kan inte veta ifall han bara vill ha din kropp eller hela paketet, du kan helt enkelt inte veta. Varför oroa sig då? Njut av stunden du har, det visar sig tids nog vad han är för en.
  • Anonym (jobbigt)
    Cosan skrev 2011-11-17 21:23:34 följande:
    Men DOING, Snacka om att känna sig som outcast i det sällskapet. Kanske kan bli grym fest ändå? 
    Mm, men jag e van... Hoppas på att jag slipper arga blickar från osäkra flickvänner bara... Men kommer många roliga människor o kommer bli grymt kul:)! Jag ska dansa hela natten lång!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!