• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 22:25:30 följande:
    Jaja.. jag ska sluta älta det här nu och leva i nuet och njuta av att läsa hans söta sms han skickar. Tack för din input i frågan {#emotions_dlg.flower}
    Håller alla tillgängliga tummar åt dig!
  • Glädje58
    Nä, och det tänker jag inte heller... men f-n jag tänder på honom och han tänder på mig med, har jag både märkt och han har sagt... så ha sex för att vi tänder på varandra är inga problem Tungan ute

Men undrar hur det är med känslorna från hans sida... det finns helt klart från min sida, därav rädslan att bli sårad Obestämd

Jaja.. jag ska sluta älta det här nu och leva i nuet och njuta av att läsa hans söta sms han skickar. Tack för din input i frågan {#emotions_dlg.flower}
    Men om du inte vill bli sårad och känna dig utnyttjad så får du helt enkelt avstå från sex en tid framöver eller ett visst antal träffar. Är han riktigt intresserad så borde han kunna ta det och hålla på sig tills du känner att det är dags.

Skulle jag träffa en riktig fin tjej så skulle inte ha ha några problem att vänta med sex en tid. Dessutom har jag redan väntat i tre år, så några månader till skulle inte störa mig. 
  • Glädje58
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-17 21:03:09 följande:
    lite nyfiken här... vad är det för ålder på dig?
    Smecker skrev 2011-11-17 21:05:38 följande:
    Står väl i min profil?
    Om du inte vill avslöja din identitet "jobbigt" så kan jag berätta för dig att BooYah är 87 år.
  • Nicke
    Glädje58 skrev 2011-11-17 22:36:15 följande:
    Står väl i min profil?
    Om du inte vill avslöja din identitet "jobbigt" så kan jag berätta för dig att BooYah är 87 år.
    Ja, jag har också kollat och det stämmer.
  • Anonym (Min tur snart?)
    Glädje58 skrev 2011-11-17 22:33:21 följande:
    Men om du inte vill bli sårad och känna dig utnyttjad så får du helt enkelt avstå från sex en tid framöver eller ett visst antal träffar. Är han riktigt intresserad så borde han kunna ta det och hålla på sig tills du känner att det är dags.

Skulle jag träffa en riktig fin tjej så skulle inte ha ha några problem att vänta med sex en tid. Dessutom har jag redan väntat i tre år, så några månader till skulle inte störa mig. 
    Attans... hoppas du hittar dina drömmarskvinna snart!

Jo, precis... jag har redan nu sagt att jag vill ta det lugnt med den biten och det har han varit okej med än så länge iallafall. (fast vi har ju inte känt varandra så länge än Skrattande)
    Men det känns som om det blir en sån balansgång. Hur länge kan man hålla på sig innan motpartens intresse svalnar? Jag vill ju inte heller hålla på mig så han tror att jag inte vill.. för så är det ju inte heller. 
    Klurigt, klurigt. 
    Smecker skrev 2011-11-17 22:32:17 följande:
    Håller alla tillgängliga tummar åt dig!
    Tackar! 
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2011-11-17 22:36:15 följande:
    Står väl i min profil?
    Niklas2k skrev 2011-11-17 22:37:19 följande:
    Ja, jag har också kollat och det stämmer.
    Jag kollade med och kan bekräfta att Glädje58 och Niklas2k har rätt.. att gå om Matte A-kursen Tungan ute
  • Cosan
    Nä, och det tänker jag inte heller... men f-n jag tänder på honom och han tänder på mig med, har jag både märkt och han har sagt... så ha sex för att vi tänder på varandra är inga problem Tungan ute

Men undrar hur det är med känslorna från hans sida... det finns helt klart från min sida, därav rädslan att bli sårad Obestämd

Låt han hållas riktigt länge, är han intresserad på riktigt ligger han i och det kommer dessutom bli mycket roligare när det väl blir av.
    En puss första veckan, lite fler pussar nästa vecka, lite tunga tredje veckan, ordentlig kyss 4:e veckan, känna lite på höfter och midja 5:e veckan, tröja av byxor på 6:e veckan, petting med trosor och kalsonger på 7:e veckan, naken petting 8:e veckan. Känns det fortfarande spännande och rätt blir det hopp i säng utan hämningar efter 9:e veckor.  
  • kristinah
    Smecker skrev 2011-11-17 22:24:34 följande:
    Du har helt rätt.. istället för "han har så stort hjärta" blir det "han har förstorat hjärta" Förvånad
    HAHA - det där tyckte jag var roligt....

Cosan skrev 2011-11-17 22:47:31 följande:
    Låt han hållas riktigt länge, är han intresserad på riktigt ligger han i och det kommer dessutom bli mycket roligare när det väl blir av.
    En puss första veckan, lite fler pussar nästa vecka, lite tunga tredje veckan, ordentlig kyss 4:e veckan, känna lite på höfter och midja 5:e veckan, tröja av byxor på 6:e veckan, petting med trosor och kalsonger på 7:e veckan, naken petting 8:e veckan. Känns det fortfarande spännande och rätt blir det hopp i säng utan hämningar efter 9:e veckor.  
    Hehe...hmmm... det där lät långsamt det där. Vi har nog kommit till vecka 5 då redan Skäms 
    Sjutton också allt är redan förstört! Glad

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!