Smecker skrev 2011-12-17 17:01:06 följande:
"Bara"? Jag är "bara" intresserad av att må bra, om vägen dit sen går via bra tillfällig sex, kk, förhållande eller giftermål lämnar jag öppet.
kanske fel ordval

att sätta dit ett bara...menar mer om alla är ute efter att hitta den man vill leva sitt liv med eller om nån bara vill träffa kk eller om nån behöver ha nån för att må bättre ett tag etc.
Denna kille som jag träffat gillar jag mkt, han verkar väldigt bra men jag känner nog att jag inte riktigt är där jag trodde. Jag trodde det tills jag faktiskt träffade någon som jag gillade. När jag dejtat förut så kändes det ingenting så då kändes det bara "nähä det var fel..." och nu när det eg känns rätt så tvekar jag ändå så jag känner väl själv att jag som sagt inte var så redo som jag trodde.
Jag mår dock bra av att få bekräftelse, ha någon att umgås med, ha någon som jag kan tänka på för att få bort tankarna från mitt gamla liv, någon jag bara kan vara jag med (inte mamma, inte f d fru, inte snacka x eller problem med utan bara JAG!). Jag saknar att bara kunna vara jag och det kan jag vara med denna kille. Han är bra, men jag känner att jag behöver lite mer tid.
Jag har ju sagt åt honom det men ibland känner jag att jag använder honom som nån slags rebound fast jag vet inte...jag gillar ju honom. Hade jag BARA behövt en rebound så hade jag väl lika gärna kunnat ta nån av de andra jag dejtat innan som faktiskt varit intresserade...hmm ja jag vet inte...
Får ta det som det kommer. Jag har ju sagt åt honom precis detta att jag trodde jag var mer redo än jag var samt att jag måste ta det lugnt så då har jag varit ärlig i alla fall eller vad säger ni?