Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

la ner dejten. Var inget för mig. Jag vill inte känna mig osäker när jag går in i nåt, då är det nog fel Då ska man ju vilja träffa den personen hela tiden! Får leta vidare, men har ingen som helst brådska!

• Anonym (ny)

Never mind: nja jag ska fira lite men jobba så kommer fira det mesta på måndag! Har fått kontakt med dejten igen hihi och vi ska träffas efter jul!

• Anonym (ny)

Tycker också det är när man kommer överens om det. Så har det alltid varit för mig iaf ;) Är det någon här som bor på liten ort? Hur funkar det med dejting? Dejtar ni folk från orten eller försöker ni hitta folk längre bort?

• Anonym (ny)

Kan inte släppa dejten jag träffat några ggr. Det kommer vara 3 v mellan träffarna nu. Rädd att han kommer skita i det :( han vill mer än jag kunnat ge :(

• Anonym (ny)

Hatar också telefon!! Inte förrän jag känner personen känner jag mig bekväm med telefon

• Anonym (ny)

Flashbulb: jag bestämmer aldrig träff hemma hos nån. Man vet aldrig vad det är för filur! Brukar träffas mitt på stan nånstans.

• Anonym (ny)

Just nu hatar jag nätdejting, all dejting som finns! Känns inte som om det finns nån som faller mig i smaken så jag tror jag lägger ner detta faktiskt!! känns aptrist.

• Anonym (ny)

Booyah: jo det är nog bra eg men känner inte för det just nu

• Anonym (ny)

Hittat en ny kandidat ;) hoppas det blir dejt snart!

• Anonym (ny)

Om man skulle gallra ur inläggen som verkligen handlar om dejting och det som är trams så skulle det nog inte bli så många kvar :p

Någon som har nån nyårsdejt??

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!