Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
la ner dejten. Var inget för mig. Jag vill inte känna mig osäker när jag går in i nåt, då är det nog fel
Då ska man ju vilja träffa den personen hela tiden! Får leta vidare, men har ingen som helst brådska!
la ner dejten. Var inget för mig. Jag vill inte känna mig osäker när jag går in i nåt, då är det nog fel
Då ska man ju vilja träffa den personen hela tiden! Får leta vidare, men har ingen som helst brådska!
Never mind: nja jag ska fira lite men jobba så kommer fira det mesta på måndag! Har fått kontakt med dejten igen hihi och vi ska träffas efter jul!
Tycker också det är när man kommer överens om det. Så har det alltid varit för mig iaf ;) Är det någon här som bor på liten ort? Hur funkar det med dejting? Dejtar ni folk från orten eller försöker ni hitta folk längre bort?
Kan inte släppa dejten jag träffat några ggr. Det kommer vara 3 v mellan träffarna nu. Rädd att han kommer skita i det :( han vill mer än jag kunnat ge :(
Hatar också telefon!! Inte förrän jag känner personen känner jag mig bekväm med telefon
Flashbulb: jag bestämmer aldrig träff hemma hos nån. Man vet aldrig vad det är för filur! Brukar träffas mitt på stan nånstans.
Just nu hatar jag nätdejting, all dejting som finns! Känns inte som om det finns nån som faller mig i smaken så jag tror jag lägger ner detta faktiskt!!
känns aptrist.
Booyah: jo det är nog bra eg men känner inte för det just nu
Hittat en ny kandidat ;) hoppas det blir dejt snart!
Om man skulle gallra ur inläggen som verkligen handlar om dejting och det som är trams
så skulle det nog inte bli så många kvar :p
Någon som har nån nyårsdejt??