Opcode skrev 2012-07-09 19:52:06 följande:
Ok, jag sammanfattar detta kort. Jag återvände hit gång på gång för att ja jag trivdes här ett tag. Jag har inte hymlat med att jag inte mår bra.
Vad det gäller kontaktförbudet, så har det inte förekommit något våld. Jag har skickat sms och skrivit brev som sagt för att jag ville ha något svar. Anmälningen gällde ofredande och olaga hot. (För jag skrev att "Om du är så djävla feg att du inte svarar så kommer jag åka upp till dig" bla.)
Jag tar negativa inlägg väldigt hårt om jag inte tycker dom är befogade, vad det gäller diagnos så har jag varit i kontakt med läkare som har betydligt mer insikt i vad som hänt, vem jag är och gjort tester för att helt enkelt inte _ha_ någon diagnos, jag har "drag av"- ursprungskontakten med psykiatrin fick jag för att jag blev tvångs inlagd när jag gjorde ett suicidförsök.
Jag har skrivit allt helt som det var och ärligt, jag ser att du fritolkat och format din egna uppfattning efter det.
Du tappade helt mitt förtroende nu ivilketfall, du pratar om att VåC läkare har hybris, du kan tydligen ställa diagnos utifrån inlägg på nätet. utan några som helst tester eller formulär.
Hur som helst- gör detta till 6:te och sista gången jag postar något i den här tråden, jag trodde som sagt att några av er iallafall gick att lita på och inte hittade på er egen skit.
Jag ställer ingen diagnos, jag kan däremot tydligt se att något inte står rätt till. Jag kan även läsa innantill vad du själv skriver, och ja, det är lätt att läsa att du saknar djupgående sjukdomsinsikt. Blanda Lamotrigin och alkohol, vilket förstärker suicidalrisken. Vad gäller VåC-läkare så skall de remittera folk med uppenbara psykiatriska problem till psykiatriker. Istället försöker många av dem att själva utreda/behandla, vilket de inte har kompetens nog för. Enough said.