Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-07-12 23:38:04 följande:
    Pappa frågade mig idag om jag vill byta efternamn, han släktforskar och har hittat ett namn i släkten som ingen i Sverige heter. Jag är visserligen inte förtjust i mitt nuvarande men byta känns ju hur stort som helst. 

Det är stort. Själv har jag ett efternamn som totalt 4 personer i hela Sverige har.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-07-13 09:51:39 följande:
    Somliga har tydligen flyt när det kommer till jobbsök. Men skönt för dig iallafall att det gick så bra. Skulle också gärna jobba nu. Suck!
    Mer tur än skicklighet. Har man något som arbetsgivaren desperat behöver, och det just precis nyss, så går det undan.
  • Smecker
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-13 13:09:31 följande:
    Jag vill byta efternamn, vill inte heta som exet men inte ha mitt flicknamn heller...
    www.prv.se/NAMTWeb/
  • Smecker
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-13 13:19:52 följande:
    Tack, Smecker, tror jag kollat där nån gång... Inget föll mig i smaken... :-/
    Alla bra är ju redan tagna Drömmer
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-07-13 13:24:43 följande:
    Vissa förstår sig inte på det här med fb. Mammas gubbe lägger jämnt någon kommentar på min vägg som han tycker är asrolig, men som är lite så där halvpinsam så folk som läser får sig ett litet skratt men samtidigt känner med mig.Känns ju elakt att ta bort men han fattar nog inte att alla ser speciellt nu som fb har blivit ännu mer öppet.
    Spärra honom från att skriva på din vägg.
  • Smecker
    Anonym (idag) skrev 2012-07-13 13:32:27 följande:
    Har träffat en kille via firstdate... Vi ska träffas IDAG! Han kommer till mig (bor 50 min ifrån varandra) är sjukt nervös, vill bara spy.. hahah guuud så många tankar det kommer nu :(
    Inget som inte en Kicki Danielsson-festis kan bota.
  • Smecker
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-13 13:39:21 följande:
    Jag vill nog aldrig mer gifta mig... Sambo skulle funka fint! Så jag får nog byta via PRV helt enkelt... När jag nu kommer på nåt bra...

Funderade på att ta pappas ena förnamn och med -dotter efter, men det blir så långt...
    Valkoinendotter?
  • Smecker
    Ernst Hugo skrev 2012-07-14 13:48:01 följande:
    Jaha, då är man i dejtingsvängen igen  är det något annat än HP som är bra eg?

Med en bra presentation behöver man inte mycket mer än HP. Många finns på flera olika sajter.
  • Smecker
    Ernst Hugo skrev 2012-07-14 14:11:24 följande:
    Lite så jag tänkte.......nåja, kör på HP och ser vad som dyker upp. Pratar med 3-4 som verkar trevliga iaf.

Sen finns det ju alla trevliga kvinnor på FL  

Ja här finns ju ett och annat guldkorn.
  • Smecker
    Ernst Hugo skrev 2012-07-14 14:27:34 följande:
    Men man vill ju att de respekterar en efteråt  *petar med tåspetsen i gruset*

Med lite tur och mycket skicklighet så slipper du sånt tjafs
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!