Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Näckrosen skrev 2012-07-21 10:43:41 följande:
    Vem betalar om man fikar/äter osv...?
    Jag tycker att var och en betalar sitt, men andra kanske tycker annat. Vad tycker ni?
    Finns inga regler där. Jag betalar, hon betalar, vi delar.. spelar ingen roll egentligen.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Näckrosen skrev 2012-07-21 08:13:19 följande:
    Hur gör ni när ni står inför första daterna och har fler på gång?
    När det dessutom känns bättre med den man ska träffa som nr 2. Hur "ärlig" ska man vara? Man kan ju inte gärna säga att jag ska träffa en till som jag är mera intresserad av, så vi får vänta till nästa vecka och se om det blir nåt mellan oss...
    Varför måste man säga något alls?
  • Smecker
    Näckrosen skrev 2012-07-21 10:46:05 följande:
    Tack för svar på förra inlägget om att dejta fler. Men nästa steg då... Om det blir allvar med en av dem. Hur beter man sig då på bästa sätt?
    Du får nog vara lite mer konkret. "Beter sig" är ett väldigt vitt begrepp..
  • Smecker
    Näckrosen skrev 2012-07-22 19:09:18 följande:
    Jag mailar med en kille just nu som säger allt det där som en kvinna vill höra.
    Precis allt!!! och speciellt det jag faktikt saknat mest i mitt äktenskap... Tex att hålla handen ofentligt. Att kramas och pussas utan att det omedelbart leder till sängen. osv. Småsaker alltså.
    Den här killen sa i går att han saknar en kvinna att ge en kram när hon går förbi honom i köket och sedan fortsätta diska. Bland det bästa han vet är att gå på stan och hålla den han älskar i handen bara för att visa hela världen att han älskar henne.

Och mycket, mycket mer så klart... som jag inte tänker skiva här.

Jag känner att det bra är sånt som jag längtat efter i flera år som han beskriver.

Men, och det är en besvikelse på mig själv. Jag brukar inte vara ytlig!
    Men han har verkligen inte utseendet på sin sida...
    Skäll på mig, för sådana åsikter vill jag inte ha... (
    Inget som inte går att fixa med en pappåse.

Skämt åsido, en fin insida spiller över på utseendet. Träffa honom och se om det kan vara något. Om du efter ett tag inser att tanken på honom svettig och flåsande ovanpå dig inte funkar så tja..
  • Smecker

Jag vill med ha semester. Sitter på jobbet och det är bokstavligt talat STENDÖTT. Få betalt för att rulla tummarna är överskattat.

• Smecker
    Näckrosen skrev 2012-07-23 10:54:35 följande:
    Smeker: håller med dig. Jag är oxå på jobbet. Inte ens telefonen ringer fast jag sitter i en växel...
    Med tanke på att de servar robotarna så sitter jag bara standby ifall de kanske eventuellt möjligtvis behöver ha hjälp med tunga lyft. Skitkul. Tur att jag har dator installerad i trucken Skrattande
  • Smecker
    Näckrosen skrev 2012-07-23 10:54:35 följande:
    Smeker: håller med dig. Jag är oxå på jobbet. Inte ens telefonen ringer fast jag sitter i en växel...
    Du glömde ett C förresten.. Drömmer
  • Smecker
    Näckrosen skrev 2012-07-23 11:00:20 följande:
    Och jag har min iPhone på skrivbordet. Törs inte använda jobbdatorn till sånt här...
    Det är lugnt, så länge det inte är porr eller olagliga saker så får vi surfa på dödtid.
    Näckrosen skrev 2012-07-23 11:00:59 följande:
    Nej, jag glömde inte. Telefonen rättstavade. Förlåt!
    Du är förlåten. Men för att du först dumpar ditt ex, och sen knullar honom tänker jag inte förlåta dig för. Du får en guldstjärna istället.
  • Smecker
    Näckrosen skrev 2012-07-23 11:42:43 följande:
    *skratt* du får det att låta på ett helt annat sätt än vad jag tänkte det som.
    Jaså? Please share, by all means.
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-07-23 12:15:38 följande:
    Hahaha! Konstaterar att jag absolut borde få en guldstjärna av Smecker, eller? Drömmer
    Knappast, inte utan mer info.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!