Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-07-26 19:31:14 följande:
    Det beror ju helt på förutsättningarna. Ibland så är det klart och tydligt att man endast ses för att eventuellt ha sex. Men ibland leder ju det ena till det andra och så hamnar man i säng och i det läget så säger jag inte: stopp, bara så du vet så vill jag bara ha sex och inget mer. Men det är nog ganska underförstått ändå att det bara är sex. 

Tror du fattar vad jag menar. Obestämd
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-26 19:34:26 följande:
    Smecker: Fast det vet man ju aldrig om det är?! Sånt visar sig ju
    Det där är ganska självklart. Men ibland vet man det på förhand, och då kanske det är schysst att båda vet det. Så att säga.
    Färdig med dig? Jag kommer aldrig att bli färdig med dig.
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-07-26 20:04:01 följande:
    Jag sa till han jag senast träffade att jag inte varit singel så länge och inte var ute efter en relation så jag hoppas och tror att han var införstådd med att det bara var just sex. Glad
    Du (eller någon annan för den delen) behöver inte förklara ett skit, det var som sagt bara en stilla fundering.
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-07-26 23:22:15 följande:
    Ja men det är väl jätte bra om han skulle ha sagt så istället för att ignoreraGlad om han menar det såklart!
    Hade det inte varit jättebra för din kompis om han sagt så, även om han inte menade det? Hur skulle hon veta skillnaden?
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-26 23:51:02 följande:
    Äsch varför knussla? Tack men nej tack och får man en följdfråga på varför så kan man ju lägga fram sanningen lite snyggt bara
    Är det inte exakt det EH pratar om..?
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-27 00:02:59 följande:
    Jo men att ljuga för någon är väll inte omtanke? Skit samma jag fattar din poäng med det bara att jag inte skulle göra så men vi är olika. Om någon tycker jag är helt störd på en dejt får de gärna säga det om det är av den anledningen de inte vill dejta.
    Vita lögner? Inget som du ägnar dig åt?

"Ser jag tjock ut i de här byxorna?"
    "Ja som fan, det är fruktansvärt!"
  • Smecker
    Madida skrev 2012-07-27 17:10:42 följande:
    Ett problem dock. Vet inte vad jag ska ha på mig. Hjälp?
    Less is more.
  • Smecker
    Racer x skrev 2012-07-27 17:31:38 följande:
    Bah, det är väl Miami Vice? 80-tals kläder så klart
    Pax för att vara Tubbs!
  • Smecker
    Näckrosen skrev 2012-07-28 01:03:09 följande:
    Nej. Inte alls. Vi har pratat 3 timmar via msn cam, och inget sex... Men känns det lika bra på onsdag så är jag inte singel efter det...
    Vi har mailat i två veckor också. Så det blev utdraget. Hoppas att det inte är luftslott vi byggt upp, bara.
    Det är alltid en risk när man mailat så länge utan att träffas, men med det i bakhuvudet så kommer det att gå fint. Lycka till.
  • Smecker
    visma1 skrev 2012-07-28 09:33:11 följande:
    Låter jättekul och bra! Lycka till! Jag vill inte låta hård nu men efter egna erfarenheter av dejtande på nätet så kan man få för sig att det är bättre än vad det verkligen är. Som tex killen jag träffade från den andra staden, allt verkade ju toppen när vi träffades och även när vi mailade, sedan visade det sig att han hade flera på gång. Men han var så het så han är en potentiell KK. Cool
    Fast å andra sidan har du inte ensamrätt på honom förrän det är ömsesidigt uttalat.. så egentligen är han (och du) fri att ha hur många han vill på gång. Så egentligen är det inget som säger att det INTE var toppen.
  • Smecker
    visma1 skrev 2012-07-28 10:08:18 följande:
    Nej, absolut! Och det var toppen på många sätt, men just det där att man på något sätt får för sig att det ska leda till något seriöst. Nu har han och jag pratat ut och då känns det som en stor lättnad att vi båda vet var vi står.
    Kommunikation.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!