Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-07-24 08:11:03 följande:
    Colan: förstår att du är förvirrad om det är en pojke du pratar med och inte en man....;)
    Om man inte vill råka frusta ut frukosten över datorskärmen så skall man inte läsa takidas inlägg.. Flört
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-24 09:24:37 följande:
    Smecker: Nu får du en guldstjärna av mig! Killen jag skrev om tidigare hade visst fler tjejer på gång, det erkände han igår. Så du hade rätt!

Se där. Jag tar gärna en burk cola, har inte plats för fler guldstjärnor
  • Smecker
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-24 11:30:02 följande:
    Haha, har bara Cola Zero (min enda last ), går det bra?
    Vi kan gå på cyaniden direkt, så slipper du ta livet av mig så långsamt.. Skrikandes Röd, tack!
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-07-24 11:36:36 följande:
    Äsch då, räcker det med att tala om att jag hade ett väldigt nöjt ex? Oskyldig
    Det räcker. Guldstjärna!
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-24 17:57:46 följande:
    Blää har ett flertal dejter på g men just en kille som jag haft väldigt trevlig kontakt med ett tag och sen massor med trevliga samtal sen klickade vi inte riktigt när vi sågs men jag var sjukt nervös och vi hade mest bara sex. Nu vill jag ses igen för jag tror nog killen jag gillade väldigt mycket i telefonen finns där någonstans och vill undersöka saken men får dåligt gensvar. Han vill ses igen sa han (har bett honom vara rak om det är så att han inte vill) och jag tror på det men samtidigt så dåligt gensvar från hans sida. Vet inte om jag ska skita i allt eller om jag ska hoppas lite till *suck* Vill inte släppa det riktigt för han verkade speciell på något vis...
    Och du vill inte ha honom för att han är hard to get?
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-07-24 18:03:09 följande:

Har velat ha dessa ett tag och "råkade" just köpa dem och 23 sorters frö... Hoppsan! Flera olika sorters rosor bland annat, återstår att se om det blir något av dem. Kan bli jävligt många om det råkar gå bra :P En och annan roshäck haha. Gula smultron blir det iaf, ska ha som kantväxt i en rabatt tänkte jag... Köpte fläder också 125 frön i en förpackning. Alla lär ju inte bli något men det kan ju råka bli rätt många små träd det där. Ett gäng blommor också: pioner, daggkåpa, salvia, aklejor, gråmalva, löjntnantshjärtan, sköldpaddsört... Om jag lyckas så händer det lite med trädgården med andra ord, men det gäller ju att lyckas hela vägen från frö till planta också. Nåja, något borde ju lyckas. xD
    En stilla undran.. Exakt vad är poängen med att göra det när du väldigt snart skall flytta?
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-24 19:12:16 följande:
    Lemonina: Alltså vi pratade väll inte så mkt när vi sågs och jag var nervös i vanlig ordning. Jag är ganska blyg på första dejter tyvärr. Men magkänslan säger ändå att han är lite speciell...
    Ni hade mest bara sex, alltså.. du är blyg, sa du? Drömmer Var det för att du var för blyg för att prata med honom?
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-24 19:28:12 följande:
    Smecker: Hahaha exakt aldrig för blyg för sex men för blyg för bra sex;) jag vet inte om det är för han är svår nu...
    Ah, kanske därför han är ambivalent? För att du var för blyg för bra sex? Obestämd Mystifikt faktiskt..

On another note, vad finns att vara blyg för?
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-24 19:44:36 följande:
    Smecker: Om jag visste varför jag blir blyg så skulle det ju givetvis inte vara ett problem. Jag behöver lära känna personen lite innan jag går lös i sängen om jag inte är alkoholpåverkad då vill säga... Men mitt problem när jag är blyg är inte att jag sitter still tyst och ser söt ut utan jag hoppar upp och ner med mundiaree och ser söt ut (fast då är det ingen som längre bryr sig om att jag är söt)ADHD-style... Och då tänkte jag att det är bättre att ha halvdant sex än att sitta och erbjuda tex diarrémassage och dyl...
    Hm.. jag är lite ambivalent över den lösningen.. jag förstår tanken, men jag skulle nog bli lite sådär. Mest för att jag kräver en person som jag kan umgås med, INNAN jag hoppar i säng (bildligt talat). Inte för att jag har något emot sex på första dejten, tvärtom.
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-24 20:00:40 följande:
    Smecker: Men har du någon bättre lösning, mundiaree eller kasst sex?! Hahaha jag är hopplös!!!
    Kör slut på dig själv fysiskt innan eller under dejten, föreslå att ni spelar badminton eller något annat fysiskt ansträngande. Eller dämpande ADHD-medicin.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!