• MrC

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

cajsasmamma skrev 2012-10-08 01:07:47 följande:
    Nä sova är bara för sovtöntar!
    Ja verkligen.
    Cocacola skrev 2012-10-08 01:32:14 följande:
    Nää!!! Är det meningen att man ska göra det? FörvånadSkrattande
    Jag sov till 10:30 idag. :/

• MrC
    Anonym skrev 2012-10-08 13:57:50 följande:
    Om någon besökt min HP-sida 36 gånger utan att maila vad vill han då?Obestämd
    Sämst är de som bara vill mejla och mejla och aldrig träffas. Vad ska hända liksom, jag bits inte, bara naffsar. Egentligen borde det vara jag som är rädd, för jag har varit på några riktigt bottennapp.
  • MrC
    visma1 skrev 2012-10-08 16:12:29 följande:
    Ja det gäller att hitta en balansgång där, jag vill inte träffas för tidigt heller. Men jag är inte rädd, gillar killar som bits

Ja det är svårt, men jag tycker att man kan träffas redan efter 3-4 dagar efter första kontakten. Går det längre än 2 månader ger man upp. Självklart ska man hitta en dag/tid som passar båda också.
    Efter 1-3 veckor är alldeles lagom, vad är lagom för er?

Innan man träffas måste man prata i telefon, det är ett måste.
  • MrC
    takida skrev 2012-10-08 17:06:24 följande:
    Jag träffas gärna rätt fort, lite grundinformation är alltid bra att få först men det är ju först när man träffas som man kan bilda sig en mer rättvis uppfattning om personen ifråga. 
    Ja, lite av den informationen är rösten. Har ni aldrig träffat någon med sjukt jobbig röst eller störande dialekt?
    Cocacola skrev 2012-10-08 17:08:02 följande:
    Vad som är lagom, haha - det har jag ingen aning om. Det kan ju vara så mycket som spelar in.
    Javisst, från situation till situation.
    Beror på vad man vill också. Kanske.
    visma1 skrev 2012-10-08 17:12:21 följande:
    Jag har inte pratat i telefon med någon innan jag träffat dem. Beror på hur intensiv kontakten är men hörs man ofta (vilket jag gillar) så är det absolut bra att ses relativt fort. Svårt att säga exakt antal veckor dock.
    Ibland blir jag misstänksam att det inte är en kvinna jag mejlar med, tror det kan finnas sjuka typer som låtsas vara någon annan. Bästa sättet är att göra en röstcheck före. Skrattande

• MrC
    takida skrev 2012-10-08 23:24:34 följande:
    Hemma igen från ännu en fantastisk dejtGlad
    Åh grattis! Fantastiskt kul. Du får gärna berätta, vill veta mer. GladHjärta{#emotions_dlg.flower}Skål
  • MrC
    visma1 skrev 2012-10-09 10:55:15 följande:
    Vad hände med BC-snubben?
    BC?! OMFG! Förvånad
  • MrC

Är inte heller desperat, vill bara träffa nya människor. Om det är desperat så är jag väl det då. Glad

Jag och två manliga (Johan och Pär) vänner (singlar och de känner inte varandra sedan tidigare) har beslutat oss för att bilda en "herrklubb". Om det finns fler manliga singlar i Stockholmsområdet här i tråden så får ni gärna vara med. Vi ska ha grabbkvällar, öl/whisky, poker och ragga på brudar! Ska starta en tråd om detta senare, det finns motsvarande för kvinnor.

• MrC
    visma1 skrev 2012-10-09 11:02:06 följande:
    Haha upprörd?
    Nej inte upprörd. Snarare chockad och förvånad.
    Jag vågar inte ens öppna den sidan. Skäms
  • MrC
    visma1 skrev 2012-10-09 13:52:18 följande:
    Jag har bara ett krav: snygg Haha!
    Vad hände med kåt, glad och tacksam? FörvånadSolig
  • MrC
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-09 14:12:09 följande:
    Älskar utrycket "Hen kan du vara själv, gubbkärring" Hahaha, Skämt åsido jag förstår funktionen i ordet men inte hypen runt det...
    Jag är av exakt samma åsikt. Det är bara ett nytt jävla ord. Måste finnas värre och bättre saker att bli upprörd över.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!