• MrC

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-11-18 12:35:21 följande:
    Varför tackade du nej till så heta erbjudanden? Var folket för fula och oattraktiva?
    Nej, jag var för full. Kvinnorna var inte fula, dom spelade i en annan liga än jag, s.a.s.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    lemonina skrev 2012-11-18 12:55:43 följande:
    Men vad fasen att du blev så full då så du inte kände att du kunde ta med dig en böna hem. Kanske inte hon med dressman pojkvännen dock Låter som trevlig folk där uppe i norr iallafall. Kanske borde sätta mig i min jumbo-jet och flyga dit någon helg för att träffa JonDrömmer

Stackars Jon! han skulle bli helt galen på mig eftersom jag skulle försöka dra med honom ut på klubbar och dansa medans han skulle vilja sitta och dricka öl och bryta arm med någon annan skogshuggare. Springa kan jag inte heller! Men något simtag ska jag väl kunna ta med honom hehe.
    Kanske är det alkoholen som gör att jag ser så porrig ut? För när jag är nykter (eller iaf inte så dragen) får jag inte dessa erbjudanden. Är det samma för er?

Haha, ja kom med ditt Jumbo-Jet. Sista helgen varje månad kör de "Club 40" på ett ställe här. Lite äldre folk, annan musik, skitskoj. Ska dit på lördag, det får bli sista utgången här uppe för mig. Det är nästan hångelgaranti där. Kyss

Jon kommer vi nog inte att se, han skulle köpa en hundvalp, sätta sig i stugan, tjuvskjuta en ren/älg, fiska i sin insjö, köra snöskoter och dricka öl. Det var hans definition av livskvalitet. Funkar det för dig?

Min planerade FL-dejt om 3 veckor meddelade just att hon troligen måste ställa in reda nu. Hon skulle troligen jobba extra den helgen. WTF. Vad ska jag göra då?
  • MrC
    visma1 skrev 2012-11-18 13:53:40 följande:
    Dumma brud, hon ska väl prioritera rätt?! Du får väl vara aktiv på BC och hitta en kandidat till den helgen!
    BC? Haha, jo jag finns där, men inte så aktiv. Känns som att jaga mygg med kanoner.
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2012-11-18 18:33:24 följande:
    Jag räknas nog till nördarnas drottning eftersom jag valde bort en het-kryssning till att stanna hemma och ta hand om min lilla älskling

Nätdejting då?
  • MrC
    Cocacola skrev 2012-11-21 23:08:14 följande:
    Nån här?

Funderar på om jag ska ta itu med nån läxa eller göra en studieplanering alt. studie- och övrigtplanering.

Varvat med att hänga här då... :P

Är det nån som dejtar?
    Jag är här.
    På fråga två svarar jag som CM, PASS.
  • MrC

Har ni testat Badoo?
    Jag skaffade Badoo när jag var uppe i Norrland och nu när jag kom ner till Stockholm så då jävlar rasslade till i inboxen. Herregud!

• MrC
    Madida skrev 2012-11-23 22:34:00 följande:
    Jajamen, där är jag medlem. Men det ger väldigt lite skulle jag vilja säga. Får en hel del mail, men 95% är från män som inte kan skriva på svenska. Är tydligen väldigt poppis där
    Det dräller in mejl från singelmammor som vill dricka vin med mig. Ser jag ut som en vinkille? Tycker mer att jag ser ut som en ciderkille. Just nu dricker jag Cola.
  • MrC
    Madida skrev 2012-11-23 22:52:09 följande:
    Du ser ut som en whiskykille
    Hehe. Nja, i mitt barskåp finns ingen whisky alls. Bara vin, likörer och vodka.
    Borde vi inte tömma mitt barskåp? Vem är med mig?
    visma1 skrev 2012-11-23 22:52:11 följande:
    Är det några snyggingar då?
    Åh ja. Jag spelar inte i samma liga och dessutom har jag lagt ner detta med dejting för ett tag.
    Jag dejtar inte, jag bara ligger. Bäst att vara tydlig från början. Eller hur?

• MrC
    Madida skrev 2012-11-23 23:02:53 följande:
    Du bor alldeles för långt bort, annars hade jag gärna hjälpt till! Med barskåpet alltså

Och ja, självklart ska du vara rak och ärlig från början. 
    Haha.
    visma1 skrev 2012-11-23 23:03:29 följande:
    Jag tycker att du ser ut som en ölkille.

Det är jättebra att vara tydlig från början, jag kan tycka att om man är på en dejtingsajt som tex MP och bara ute efter att knulla finns det väl bättre ställen att hålla till på. Vet inte vad Badoo är för sajt dock, kanske är som upplagt för sex där
    Jag råkade vara kvar på Badoo och finns på HP. Men HP är verkligen dött. Helt osannolikt dåligt där.

Ingen som har en seriös dejt på G snart? Jag vill läsa om sånt.
  • MrC
    Cocacola skrev 2012-11-24 00:01:06 följande:
    Bra val det där, cola ska det såklart vara. Tungan ute
    :) Ska vi skåla i Cola?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!