lemonina skrev 2012-11-18 12:55:43 följande:
Men vad fasen att du blev så full då så du inte kände att du kunde ta med dig en böna hem. Kanske inte hon med dressman pojkvännen dock

Låter som trevlig folk där uppe i norr iallafall. Kanske borde sätta mig i min jumbo-jet och flyga dit någon helg för att träffa Jon
Stackars Jon! han skulle bli helt galen på mig eftersom jag skulle försöka dra med honom ut på klubbar och dansa medans han skulle vilja sitta och dricka öl och bryta arm med någon annan skogshuggare. Springa kan jag inte heller! Men något simtag ska jag väl kunna ta med honom hehe.

Kanske är det alkoholen som gör att jag ser så porrig ut? För när jag är nykter (eller iaf inte så dragen) får jag inte dessa erbjudanden. Är det samma för er?
Haha, ja kom med ditt Jumbo-Jet. Sista helgen varje månad kör de "Club 40" på ett ställe här. Lite äldre folk, annan musik, skitskoj. Ska dit på lördag, det får bli sista utgången här uppe för mig. Det är nästan hångelgaranti där.
Jon kommer vi nog inte att se, han skulle köpa en hundvalp, sätta sig i stugan, tjuvskjuta en ren/älg, fiska i sin insjö, köra snöskoter och dricka öl. Det var hans definition av livskvalitet. Funkar det för dig?
Min planerade FL-dejt om 3 veckor meddelade just att hon troligen måste ställa in reda nu. Hon skulle troligen jobba extra den helgen. WTF. Vad ska jag göra då?