• MrC

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-11-08 15:15:20 följande:
    7/12? Det var till att ha framförhållning Glad
    Ja, jag var tvungen fly från FV73 några månader, så jag håller undan till 3/12. Skrattande Först då tänkte jag åka hem där jag egentligen bor.
    FjärilVingad73 skrev 2012-11-08 15:12:52 följande:
    Det är ingen DEJT. Det är sex... Drömmer
    Och han är också från FL... Tyst
    Aha.
    Cool
    Läser han det nu och tänker: -WTF!? Ser hon mig som en vandrande trofé eller?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    Madida skrev 2012-11-08 18:22:34 följande:
    Inga dejter här heller. Har iofs avreggat mig på HP
    HP är värdelöst, BC är roligare. Där är folk mer raka och ärliga.
  • MrC
    Madida skrev 2012-11-08 19:34:41 följande:
    Ja, men där söker de flesta andra saker. Raka mail är där dock ingen brist på
    Nej då. Det är jättemånga som söker seriösa dejter också.
    Bland kvinnorna iaf., här sämre koll på männen.
  • MrC
    Madida skrev 2012-11-08 20:00:19 följande:
    Bland kvinnorna ja. Ytterst sällan jag får ett mail där en kille vill bjuda mig på en fika om jag säger så Solig
    Jag har slutat med det, dom hoppar ju ändå alltid av.

• MrC
    Madida skrev 2012-11-08 20:21:56 följande:

Bokar jag en dejt så hoppar jag såklart inte av, om det faktiskt inte händer nåt som gör att det inte går.
    Vad jag menar är att mailen som kommer på BC oftast handlar om på vilket sätt han vill ta mig. Det känns inte som en fikadejt direkt... 
    Hummmm... Obestämd
  • MrC
    Madida skrev 2012-11-08 20:34:02 följande:

Precis! Så det lär inte vara på BC jag hittar mina drömmars man
    Ge mig en kram istället.

• MrC
    visma1 skrev 2012-11-08 20:59:38 följande:
    MrC: Du skulle ju aldrig gå in på den sajten?
    Ja sant. Men så såg jag att den utvecklats mycket på 3 år och jag blev desperat och nyfiken.
    Imponerande faktiskt.
  • MrC
    Heidi1 skrev 2012-11-08 22:22:54 följande:
    Fy fy. En tjej som är 9 år är försvunnen i Göteborg. Hon går på samma skola som min dotter. Varit borta sen kl 8 i morse.
    Jag såg det på FB. Hon är troligen hos en kompis. Brukar vara så...får vi hoppas.
  • MrC
    Cocacola skrev 2012-11-12 23:27:45 följande:
    Vinkar lite...

" rel="nofollow" target="_blank">

Behöver verkligen få lite positiv energi från er nu
    Vad är på tok?
  • MrC

Jag är inte så intresserad av var de har varit, mer intresserad av vart de är på väg. Framtidsplaner, drömmar osv.
    Sen tycker jag att en massa festbilder där personen sitter med drinkar och röker är nono.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!