• MrC

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-10-09 14:14:52 följande:
    Haha det var på den gamla goda tiden
    Ah, jag förstår. Skrattande

---

Nyss hemkommen från stan (läs byn). Har varit runt och provat kostymer och visst tusan är det skillnad på kostym och kostym. Servicen var mycket olika också. Jag köpte ingen kostym nu, men tog bilder från tre butiker och tänkte lägga upp en omröstningstråd och se vad ni tycker.
  • MrC
    Niklas2k skrev 2012-10-09 14:27:26 följande:
    Kostymer.. det låter... kul.
    Priset, känslan, passformen, vikten, kvalitet...allt kändes tydlig skillnad. Hur många kostymer har du?
  • MrC

Gah, hon jag ville ha en fikadejt med denna vecka är typ seeegast hittills. Svaren tar 2-3 dagar och hon har aldrig tid. Tror jag fattat vinken. Bye bye.

• MrC
    lemonina skrev 2012-10-09 17:53:14 följande:

Sega människor gillar vi inte!
    Livet är för kort för sega människor.
  • MrC
    Heidi1 skrev 2012-10-09 22:31:20 följande:
    Det var roligt när man fick lite roliga mail när man var reggad på dejting sidor. Var ett tag sen nu
    Va? Vad ska man skriva då? Förvånad
    visma1 skrev 2012-10-09 19:32:59 följande:
    Precis, gå vidare! Får jag inte svar på SMS inom 5 min är det hejdå från mig

Flört Det var hårt. Nåja, jag svarar nog alltid inom 30 min iaf.
    Jag fick faktisk svar ikväll, men det var samma dravvel som tidigare.
  • MrC
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-10 11:47:30 följande:
    Hahaha satt uppe och pratade relationer med syster igår och hon var mycket fundersam till hur folk pallar att vara med en och samma jättelänge men så knäckte hon koden. Man har bara sex i missionären de första åren när man ändå är nykär liksom, sen bygger man på och introducerar ridställning efter typ 5år sen bakifrån efter 5år osv. Så inte sexlivet blir tråkigt liksom. Man sparar på karamellerna så de räcker längre Hahaha hon är så smart min lillasyster
    Öh, nä.
    FjärilVingad73 skrev 2012-10-10 13:36:54 följande:
    Misdionären blir "tråkig" långt innan 5 år har gått. Variation är bäst!
    Sexinfo101!!!

• MrC
    Cocacola skrev 2012-10-16 00:09:08 följande:
    Behöver hångla
    Jag är ganska nära dig nu... KyssFlört
  • MrC
    Smecker skrev 2012-10-16 15:24:32 följande:
    En kompis avslutade alla sina mail på HP med "PS Jag har stor kuk DS".

Det gav mer napp än man tror..
    Haha, men han vet inte om utfallet skulle blivit ännu bättre om han uteslutit det?
    Jag brukar ställa en fråga avslutningsvis som har med deras utseende och/eller personlighet att göra. Folk kan inte låta bli att svara på en sån fråga, sen är man igång! Glad
  • MrC
    Smecker skrev 2012-10-16 15:44:34 följande:

Nej det vet han ju såklart inte. Men enligt honom själv blev utfallet bättre efter att han började avsluta med den meningen.
    Huh, nej jag tänkte inte prova... tror du att avsluta med:
    "PS. Jag är grym på att ge helkroppsmassage och en jävel på att kyssas. DS."
    Skulle ge bra resultat också? Är det för klent och mesigt?

Eller den frågan kanske jag skulle ställa till kvinnorna i tråden...är det ett bra avslut eller är stor kuk bättre? Förvånad
  • MrC
    Smecker skrev 2012-10-16 16:00:48 följande:

Om du frågar mig så är det hugget som stucket, jag hade sprungit oavsett vilken du avslutade med.

Kanske om du hade avslutat med "PS Jag har stor fitta DS"..
    Det kanske jag har, det vet vi inte...du vågade ju inte träffa mig.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!