Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-18 00:39:53 följande:
    Skönt att höra. Nu har jag nästan blivit nattuggla istället....

Lätt hänt, men det brukar ju ge sig. Vilket jag även trodde i början av de där två månaderna. Tänkte att har ban bara sovit 2-3 timmar en natt så somnar man per automatik tidigt natten efter, tji fick jag... Några nätter helt utan sömn. Men, men... nu kan jag sooova igen! Nice!
  • Cocacola

Haha, kliver försiktigt in i skosnacket, inte min grej... Hatar att leta skor, elände att hitta någon som funkar att gå i - eller jaga barn för den delen! Skrattande Har dock dessa.

• Cocacola

Alltså, nuy har ni fått mig rejält nyfiken på vad Lemonina egentligen gjorde. L - om du inboxar de andra vill jag också veta...

• Cocacola

Nej nu, sötingar, ska jag faktiskt sova och inte bara tjata om det. Bara ett barn hemma för ovanlighetens skull, och jag blir väldigt förvånad om jag blir väckt tidigt. Sovmorgon imorgon!

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-18 08:33:34 följande:
    Men nu har ni ju varit inne på mitt område..skor! Glad Roligt att se de i jeansfärg,de har vi inte i affären,bara ,kakigrön,vita och svarta..Faktiskt sköna att gå i trots klacken...Lite kul va de när en ca 70 årig tant(nä hon va nog ingen tant;) kom in o köpte de svarta........

Ang L:s förehavanden så vill jag inget veta..(var rädd om dig)

God morgon förresten...har ni oxå Solig i dag....

De i jeans är från förra året, och var har ni de kakigröna kvar? I want! För de funkar ju faktiskt att gå i utan problem, springa med för den delen.. :P Dessutom skadar det inte att bli nån centimeter längre... xD
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-05-18 13:27:41 följande:
    Tydligen inte! Alla andra verkar dock göra det. Väldigt tomt på kontoren här på jobbet och på förskolan och fritids så var det bara enstaka ungar när jag dumpade av mina. :-/

Vi går hem bara. "Gilla läget" ska jag skrika! 
    Haha, gör det!
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-18 13:10:18 följande:
    ja vad får man vara med om..skulle ut på promenad,så ringer chefen för hon hittar inte ett par skor,så jag får gå dit ota fram dem,sen blev det så mycke folk så jag fick stanna o jobba ca 2 timmar,blev mer svettig av det än av promenaden!  Sen ringde mitt ex brorsa och skulle gifta bort mig!Förvånad....

Screw him!
    Hoppsan! En överraskningarnas dag alltså. Du jobbar alltså i skoaffär? och berätta mer om det där bortgiftandet med okänd person xD
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-05-18 13:57:16 följande:
    Fast jag kom på att jag vill ha kvar mitt jobb.. hmm.

Äh, detaljer!
  • Cocacola

Sådär, färdigspammat ett litet tag. Kom just på att min bulldeg just jäst färdigt, hann glömma bort den under tiden. :P Hur tänkte jag egentligen när jag började med den? Men nån gång lär det ju gå bra också... Övning ger färdighet eller nått. Håll tummarna nu!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!