Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-05-18 14:15:36 följande:
    Om jag skulle ta och rensa ur mina garderober nu kanske, frågan är bara vart jag ska göra av allt när jag är klar?

Här?Skrattande
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-18 15:10:13 följande:
    Har du vägarna förbi Gbg så är det bara att komma och hämta, blir en hel del!

Låter klart frestande haha...
  • Cocacola

Bullarna klara, blev 2 plåtar. Förta blev helt ok och en påse har hamnat i fryen. Den andra, hmm... Ätbara iaf, blev något bruna dock, men bara lite för mkt. Ändå inte klara inuti, lägre temperatur nästa gång? Obestämd Men jag tror det finns hopp om det där bullbakandet faktiskt, tjohoo!

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-18 16:26:18 följande:
    Jag gillar när de är lite brända uppe på sen lite degiga inuti......Flört

Ja vi har gröna kvar men inte i alla storlekar, ska jag skicka upp åt dig,eller göra en dalasväng nåt tag? Cool
    Ooh! Blev ju något sugen nu då... men är jag tråkig med 3 par av samma sort tro? xD Hihi, tycker du kan göra en dalasväng om du vill - jag kan bjuda på brända bullar som är degiga inuti Skrattande Men transportfrågan går  väl alltid att lösa annars. Men har ni 39:or kvar då?
    målar havet blått skrev 2012-05-18 16:29:18 följande:
    japp skor är det!      Jo jag tvingade han att berätta vem det var och det var en som jag redan vet är intresserad,men int jag ,tyvärr, för det är en reko kille  Rynkar på näsan

Ah, då kanske du kan inspirera mig. "måste" skaffa mig fler skor tänkte jag, för det är ju kul att ha några att välja på. Men skitdrygt att leta, prova osv...

Tråkigt läge. Ibland vore det bra om man kunde bestämma sig för att vara intresserad, speciellt när man vet att någon som är bra är intresserad. Men, men...
  • Cocacola

Förresten jag ska på bio ikväll. Började med att bestämma mig för att jag ville gå ikväll, kollade sen med sällskapet, som fixat barnvakt och sist kollade jag att filmen jag ville se faktiskt går ikväll haha... xD

• Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-18 16:55:50 följande:
    Najs med bio! Vad ska du se?

Dark shadows

Ska bli kul med bio, var ett tag sen 
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-18 17:19:30 följande:
    ha ha härligt ;)

Jag i ett nötskal! Skrattande
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-18 17:22:28 följande:
    jaha lite sent ute;)

Bättre sent än aldrig! Du får återkomma ang skorna förresten...
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-18 17:23:10 följande:
    Ah, den såg jag häromdagen! Den är som alla Tim Burtons filmer, skruvad! Flört
    haha, ok! Skruvad är nog vad jag behöver just nu. Undrar dock om kommentaren "Det här är den sämsta film jag någonsin sett."  kommer som given kommentar från sällskapet tro? Hehe...
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-18 17:27:53 följande:
    De ska va lite udda filmer tycker jag..Nån som sett pans labyrint?

Om en timme ska jag o käka hos min bästis här,och hennes 2 döttrar ,den ena bor i sthlm och hennes girlfriend,och jag.
    5 brudar o en liten kille på 3 ,5 år.......jag längtar mest efter  pajen med vaniljsås  Tungan uteSå gott när nån annan bakar...

Fast trött är jag ,så jag kan somna nu i soffan    Lär rycka upp mig lite här!

Har inte set den, sett rätt lite filmer på ett tag... Mest förutsägbara romantiska komedier. Ännu mer förutsägbara om jag sett dem innan. Skrattande

Alltid trevligt när någon annan bakar, eller lagar mat... Ha det så skoj!

Är också trött, borde nog skutta in i dushen och sen försöka utföra mirakel och försöka se lite vettig ut :P     
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!